دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین
دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین

یه روز خوب...

دوستان امروز رفته بودیم باغمون نزدیکای غروب بود که خورشید به قدررررری خوشگل پشت ابرا قایم شده بود که عاچقش شدم اصلا ،واس همینم زودی عکسشو انداختم و اصلا حیفم اومد این عکسو تو وبلاگم به یادگار نذارمکلا روز خوبی بود.تعطیلاتو عشقه

         

بازم از همه ی دوستان عزیز که همچنان وبلاگ رو دنبال میکنید بی نهایت تشکرررر میکنم                                                                                                 

الوعده وفا...

سلام عزیزان. در نظر داشتم نمره هام خوب شه این ترم تا در پایان خاطراتش نمره هامم بذارم دیگه کامل کامل شه(البته در جواب کامنت آقا مهدی هم گفته بودم میذارم) حالا نه اینکه ترم های قبل بد میشد هااااا نههههه حقیقت امر اینکه اینجانب در ترم های قبل هنوز حال و هوای دبیرستان در سر داشته و درس میخوندم امسااااال قششششششنگ دانشجو طریقانه خوندیم با دوستم دوتاییبا یه سرعتییی شگفت انگیز پایان شب یه نیم نگاهی میکردیم و دیگه ماه رمضون بود استراحت میکردیم و میرفتیم بیرون برای تهیه مخلفات سفره افطاریخلاصه مطلب اینکه دیگه اصل هرچه بیشتر بخونی کمتر نمره میگیری از این ترم در ما نهادینه شدحالا اینم نمراتم که به محض اینکه آخرین نمره رو هم استاد لطف کردن و قرار دادن دارم پست میذارم هنوز ثبت نهایی نشده .

                                                                                      

سه ترم گذشت...

بعله به پایان آمد این دفتر حکایت همچنان باقی است...

چقدر زود میگذره روزای زندگیمون ...امتحانای ترم سه هم تموم شد و برگشتیم .این ترمم خیلی خوب بود و خیلی چیزا برام تجربه شد. خوبی وبلاگم به اینه که وقتی پست هامو مرور میکنم کل ترم برام مرور میشه . در جواب دو سه نفر از دوستان هم که راجب اینیستا سوال کرده بودن باید بگم که وبلاگ رو به خاطر محیط آرامش به اینیستا ترجیح میدم و اینجا راحت ترمدر ادامه توضیحات تکمیلی باید بگم کهتا ترم بعد دیگه فعالیتم اینجا کم میشه ولی همچنان وبلاگای شما عزیزان رو دنبال میکنم و از خوندن وبلاگاتون لذت میبرم . شاد باشید و سلامت