دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین
دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین

چرا دور شدم از اینجا؟؟؟

سلاااام. سلام به همه ی دوستانی که دیگه وبلاگاشون بسته شده...

سلام به همه ی اونایی که یه روزی اینجا جایی برای دردو دل کردن بود براشون و الان نیستن...

وای چقدر همه چی عوض شده..

بعد از مدت هااا بعد از اینهمه روزای خوب و گاهی وقتا بدی که گذشت یهووو دلم واسه وبلاگم تنگ شد ..اومدم بخونم ببینم چیا توش بود چه روزایی رو گذروندم واقعا خیییلی حس قشنگی بهم دست داد. چقدرررر پرانرژی بود و خودم بعد از مدت ها خوندنش قند تو دلم آب شد و صد حیف که ولش کردم

واقعتیش یه حس عجیبی دارم احساس میکنم یه غریبه ام چقدررر حس بدیه ...

ولی خیلی خوشحالم از اینکه این پست هارو یه روزی اینجا گذاشتم که بعد مدت ها منو برمیگردونه به اون روزای پر از خاطره...

وای چقدر جای خوبیه.. میتونم بنویسم از هر چی که تو دلمه یه عااااالمه حرف دارم از روزایی که نبودم....چقدر خوشحالم که بعد از مدت ها یه جایی خلوت و پراز خاطره رو پیدا کردم. جایی که خودممو و خووودم ...

دلم برای همه ی دوستای وبلاگیم تنگ شده امیدوارم  تو هر جایی از این دنیای قشنگ هستین همیشه ساد و سرزنده و پرانرژی باشین و قطار زندگیتون رو ریل های خوشبختی حرکت کنه... ان شا الله

دوستدار همیشگیتون دریا...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد