دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین
دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین

گاه نوشت 2

چه زیبا گفت سهراب:

زندگی با همه ی وسعت خویش 

                       حاصلش تن به قضا دادن و افسردن نیست

اضطراب و هوس و دیدن و نا دیدن نیست

                                      زندگی خوردن و خوابیدن نیست

زندگی جنبش و جاری شدن است

                                                             زندگی کوشش و راهی شدن است

از تماشا گه آغاز حیات                           تا به جایی که خدا می داند....

زندگی چون گل سرخی است پر از خار و پر از عطر لطیف

یادمان باشد اگر گل چیدیم..عطر و برگ و گل و خار ... همه همسایه ی دیوار به دیوار همند...

خیییلی دوست دارم این شعر و خیلیییی از شعر های دیگه ی این شاعر خوش طبع رودوستای همیشه همراه خیلی برام عزیزید ازتون معذرت میخوام یه مدته که نمیتونم بهتون سر بزنم طبق معمول میگردم و مثل خیلی از شما المپیک رو دنبال میکنم . مثل همیشه از خدای مهربونم ممنونم بخاطر داده و نداده و گرفته اش شکر گزارشم . امروز با اینکه یه مشکل کوچیک برام پیش اومده ولی عجیییب حس خوبی دارمفعلا همین...

بدون عکس که نمیشه اینم یه چند تا عکس از این روزا...(البته باید بگم که  هوا بس نا جوانمردانه گرم است....)

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          


            


          

نظرات 9 + ارسال نظر
سحر 14 شهریور 1395 ساعت 22:46 http://www.pezeshk-96.blogsky.com

بایدم باشه
خودت اون موقع ها اومدی اصرار کردی با من دوست شو
منم دلم به حالت سوختُ مجبور شدم قبول کنم
به هرحال خودت خواستی
عصن فک نمیکنی خیلی وقته ماچم نکردی؟ فک نمیکنی این همه دارم بهونه میگیرم واسه چیه؟
ینی من باید بهت بگم؟

خخخخخخخ باشه عزیز دل به فرض محال من اصرار کردم کار خیییلی خوبی هم کردم دلم خواستهتو یه دونه ی دریایی ماچتم میکنم دوست نازمبوووس بوووس

mina 5 شهریور 1395 ساعت 12:20 http://astrocenter.blogfa.com

یادتو شروع میکنم خدای عزیز،دختر شیرینی که اینو میخونه،مهربونه و من بهش افتخار میکنم،تو زندگیش بهش کمک کن و کمکش کن که راه درست رو انتخاب کنه،
حالا به ساعت نگاه کن،تا 9دقیقه یه چیزی خوشحالت میکنه،بعداز اینکا این پیام رو خوندی با 15تا از دخترایی که دوسشون داری تو اشتراک بذار،حواست باشه فقط برای دختر بفرست!اگر برای من نفرستادیش یعنی دوست صمیمیت نیستم،حالا من یه بازی برات دارم که از سال 1977شروع شده،زمانی که اینو خوندی برای 15نفر بفرست و آرزو کن این اتفاقات تو 5روز آینده بیفته
روز اول:بابهترین خبر ممکن از خواب بیدار شی
روز دوم:یه دوست قدیمی رو ببینی
روز سوم:پول زیادی به دستت برسه
روزچهارم:یه روز عالی برات باشه
روز پنجم:کسی که تو زندگی عاشقشی خوشحالت میکنه
اگر اینو برای دوستات نفرستی برعکس این اتفاقا برات پیش میاد،این زنجیره رو قطع نکن،تا 9دقیقه بعد اینو برای دوستات بفرست،کار سختی نیست،و میبینی که اونا هم برات میفرستنش،باید بهش توجه کنی..
......

مهدی 1 شهریور 1395 ساعت 14:15 http://gyume.ir

بح بح
دریا خانوم کنار دریا.

ان شاءالله خوش گذشته.

عکس اخری خوب بود دلم خواست اونجا باشم.

خیلی ممنون یادمه میگفتید از طبیعت دور شدین حالا که دلتونم خواسته دست به کار شین

parastoo 1 شهریور 1395 ساعت 03:34 http://love-royayekhis.mihanblog.com

وقتـی دو نفر رل میزنن
دو تا سینگـل میمیرن :)
+گرفتـی که؟:)

اوکی

محمد 30 مرداد 1395 ساعت 21:42 http://rahnorbala.blogfa.com

چه عکس های زیبایی
فقط مال کجاست؟؟؟؟؟؟
می خوره مال زاینده رود باشه
شعر های سهراب عالین
چشم ها را باید شست

ممنون نه مال زاینده رود نیس طرفای خودمونهآره شعر های سهراب تک ان

سحر 27 مرداد 1395 ساعت 23:04 http://www.pezeshk-96.blogsky.com

بله...پ چی فک کردی؟؟من نباشم هیشکی سلامتم علیک نمیگه(مدیونی اگه فک کنی خیلی آدمِ خاصیما)
این چیزی که گفتی اصلا کفایتِ دلِ بی قرارِ منُ نمیکنه...بیا ازم دلجویی کن تا قاطی نکردم باز
فک کرده همه چی الکیه
خرچنگ(این فحشِ خاک بر سریه)
بعلــــــــــــــــــــــع

ای جاااااانمخدا سایه ی تو رو از سر من کم نکنهاصلا وجودم به وجودت بسته اس

هاتف 27 مرداد 1395 ساعت 22:49 http://hatefblog.in

ممنونم که اومدی و نظر گذاشتی براام ...
چرا فعالیت کمه ..
خب بودن که خوبه ....

ایشالا با شروع دانشگاه باز فعال میشم یه سری مسائل سرگرمم کرده

سحر 27 مرداد 1395 ساعت 16:44 http://www.pezeshk-96.blogsky.com

من موندم ، بعضیا اصـــــــــــــــلا خجالت نمیکشن ...بعدِ چند هفته میان یه پستِ خشکُ خالی میزارن و تمام
واسه اینکه یه وخ دوستاش نگن چقدر پرروئه ، یه معذرت خواهیم میکنه
اونوقت نه اینکه از من تشکر کنه روزی 2000بار بش سر میزنم از همه ممنونِ
نوچ نوچ

ای جاااااانم خخخخخخ قیافه رووووومن واقعا به طور مخصوص و خیلی ویژه از وجود سحر جونم تو وبلاگم ممنونم حالا اگه کفایت نمیکنه تو پست هم منظور کنم. شما فقط از ما راضی باشمیبینم آمار وبلاگ زیادی بالا رفته هااا نگو قربونش برم هی میاد و میره

عکسا واسه من باز نشد؛(

عه؟؟؟ مشکل از طرف من باشه بگو درستش کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد