دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین
دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین

گاه نوشت 3...

سلاااااااااام . دوستان گلم جاتون خالی شهریور ماه رو کلا گشتیم و صفا سیتی. اصلا دوست ندارم تعطیلات تموم شه وااااقعا این روزا برام تا حدودی عالی سپری میشه . خیییلی از خاطره های خنده دارمو دوست دارم بنویسم ولی عادت به نوشتن تو این محیط رو ندارم و یه جوری دیگه با عکس گذاشتن راحت ترم ولی تو دفتر خاطراتم همشو مینویسم امیدوارم که شما هم خوش گذرونده باشید و از تک تک لحظه هاتون لذت ببرید

میتوان زیبا زیست....نه چنان سخت که از عاطفه دلگیر شویم....نه چنان بی مفهوم که بمانیم میان بد و خوب...لحظه ها میگذرند...گرم باشیم پر از فکر و امید...عشق باشیم و سراسر خورشید.....

امااااا این دو سه تا عکس از تبریز با شکوه

                                                                                                          


                                                                                                     

البته اگه خودم به طور خیلی واضح تو عکسا هنر نمایی نمیکردم دوست داشتم همه ی عکسارو بذارماینم از عکسای یه جای دیگه،یه شهر دیگه....

                                                                                                  


                                                                                                 


                                                                                               

اینم یه شهر دیگه در یک نگاه....

                                                                                          

و در آخر از این ماشیناااااا خیلی دوس دارم و خیلی سوار میشم

                                                                                        

دوستدار همتون دریا. خوش باشید

پ . ن :جا داره از سحر عزیز و یکی یه دونه خودم بهترین دوستم تشکر کنم که نگرانم شده بود که چرا نیستم . یه دنیا خوشحالم کردی سحر جان. از داشتنت خوشحالم و به وجودت مفتخر.عزیزمی دوستت دارم

نظرات 9 + ارسال نظر
علی بیات 30 آبان 1395 ساعت 12:52 http://alibayat69.blogfa.com

سلام.اپ هستم.

چشم

گیومه 28 آبان 1395 ساعت 09:37 http://gyume.ir

سلام
خوبین؟
شما هم که بدتر از مایین
یه اپی چیزی بکنید دلمون پوکید.

والله از من نصیحت خودتونو اذیت نکنید تو دانشگاه، چون مدرسه خیلی فرق داره. خیلی.
لذت ببرید و برای ما هم عکس خوردنی پست کنید
حتی تونستید شامی چیزی دعوتمون کنید

خخخخخخ چشم آقا معلم

کسی چه میداند؟
شاید"یاسین"♡قلب قرآن
همان"یاحسین"باشد
امابی سر!

"السلام علی الحسین
وعلی علی بن الحسین
وعلی اولادالحسین
وعلی اصحاب الحسین"

"اللّهُمَ عَجِّل‌لِوَلیِّکَ‌الفَرَج"

سحر 1 مهر 1395 ساعت 11:53

عاره
چیکار کنم خب؟
هرچند که وظیفت بوده

خخخخخخ

بنت الهدی 30 شهریور 1395 ساعت 19:00

همیشه خوش باشین انشا الله

قربانت عزیز

محمد 25 شهریور 1395 ساعت 23:11 http://rahnorbala.blogfa.com

چه عکس های زیبایی
مخصوصا کنار ساحل
ان شالله همیشه بهتون خوش بگذره

ممنونهمچنین

مهدی 23 شهریور 1395 ساعت 00:48 http://gyume.ir

تبریز باشکوه

کی رفتین ائل گلی که اینقدر ساکته؟؟؟

والا همچین ساکتم نبود . عکاس خوب عکس گرفته

هاتف 17 شهریور 1395 ساعت 16:31 http://hatefblog.in

مایه خوشحالیه پست گذاشتنت خانم کم پیدا

خخخ خوشحالم خوشحالتون کردم

سحر 17 شهریور 1395 ساعت 10:14

لازمه بگم فهمیدم چقدر دوست داشتنیُ بامزه هستم؟ یا میدونی؟
ینی کاملا به این نتیجه رسیدیا که اگه تو یه دونه پست هات اسمم نباشه , آتیش میسوزونم؟
خخخ
اینقدر به خودم خندیدم این خطِ آخرش رو خوندم
دیونه...من اون موقع ها شوخی میکردم...هرچند که وظیفته ازم تشکر کنی و بهم بگی دوسم داری ولی میدونی من عصلا راضی به این همه لطفُ ابرازِ عشقُ محبت نیستم
جانِ شوما

خخخخخ اصلا معلومه ازت نوشتم چقدر خوشحال شدی واضحه کلا تک تک سلول هات خوشحال شدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد