دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین
دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین

چند روز پیش تولدم بود....

سلام.... خدارو شکر میکنم که سعی من و دوستانم برای خوشگذرانی روز بروز بیشتر نتیجه میده تا این ترم های باقی مانده رو هم بهتر بگذرونیم و خاطره بسازیم دیگه داریم با دانشگاه جدید کنار میایم ولی جا ی دوستانی که موندن دانشگاه قبلی واقعا خالیهچند روزی بود که برف خیییلی قشنگی می بارید و برای من و عاشقان برف روز های قشنگی رو رقم زد به خصوص اینکه مصادف شد با تولدم و شیرینی شو چند برابر کرد. جا داره از دوستان عزیزم که تولدی بسیار زیبا و خاطره انگیز در خوابگاه برایم گرفتند تشکر کنم دوست های خوب داشتن یکی از بزرگترین نعمت هاست. در ادامه هم که باید بگم اینجا هم جیگرکی رفتیم و به یاد ایام گذشته کلی خندیدم فقط چیزی که نا خوشاینده این روزا اینه که این ترم امتحاناتمون از 3 بهمن شرو میشه و همچنان داریم کلاس میریم(اگه دانشگاه قبلی بود یه ماهی فرجه میومدیم

                                                                 


                                                               


                                                             

 و در آخر نامه ی یکی از دانش آموزان به بنده

                                                            

  شاد باشید. در پناه حق

نظرات 11 + ارسال نظر

سلام
ممنون می شوم به من هم سر بزنید
در خدمت شما هستم

سلام چشم حتما

هنرمند 24 بهمن 1395 ساعت 07:21 http://www.honar5556.blogfa.com

سلام و درود استاد
کم پیدایی؟

سلام درگیرم میام این روزا

هنرمند 21 بهمن 1395 ساعت 14:49 http://www.honar5556.blogfa.com

سلام و درود استاد ارجمند
خداقوت

درود بر شما هنرمند عزیز

گفته بودند بخندید که درمان غم است...
من تبسم کردم،غمم اما به جاست...

افسرده بازی درنیار بابا بخند چه غمی

دریاخانم من خودم مدیر کانال معلمان ابتدایی هم هستم توی تلگرام خوشحال میشم کانال ما را دنبال کنید

این هم آدرس کانال تلگرامی بنده

@iranamuzesh

حتما

سلام...

خوبین؟؟

دلم تنگ شده بود برای شما و وبلاگ تان و پست های بی نظیرتون...


آمدم ای شاه ، پناهم بده خط امانی ز گناهم بده / ای حَرمَت ملجأ در ماندگان دور مران از درو، راهم بده / ای گل بی خار گلستان عشق قرب مکانی چو گیاهم بده / لایق وصل تو که من نیستم اِذن به یک لحظه نگاهم بده

عه سلاااااام خوشحالم از حضور دوباره تون بعد از این همه غیبت

هاتف 28 دی 1395 ساعت 00:51 http://hatefblog.in

معلم بودن شغل انبیاست و. خیلی خوبه
موفق باشید همیشه

ممنون

هاتف 23 دی 1395 ساعت 17:19 http://hatefblog.in

سلام
تولدتون مبارک
ب نظرتون پاسخ دادم
فعال تر باشید لطفا

ممنون

عسل 18 دی 1395 ساعت 02:20

این هفته فوق العاده بوده

آرههه

دوخیییی 17 دی 1395 ساعت 18:39 http://eshgh20.coxslot.com/

وب متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم باعث افتخاره شما هم به من سر بزنید خیلی ممنون
9618

نظر لطفته عزیزمچشم حتما

سلام
استاد گرامی من ندونستم تولدتون چه وقت بوده تا حداقل یه بیت شعر براتون مینوشتم با خط خوش
هر چند دیرشده اما بهتون تبریک میگم
بسیار ببخشی

خیلی ممنون لطف دارینیه دنیا تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد