دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین
دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین

یه دلخوشی دخترونه...

این یه کادوی ولنتاینه خودم واسه خودم گرفتم خیییییییلی هم خوشحالم

                                                             

مدیونین اگه فک کنین همین نیم ساعت پیش گرفتمش

املت دانشجویی...

واااااای امشب خیلی شبی خوبی بود برامون چند روزی بود املت زده بود به سرموناملت دانشجوییبالاخره پس از گرفتن ظرف از سلف و اجازه از سرپرستی و کلی دردسر موفق به پختن املت شدیم . عاااالی بوداینم از مراحل خوردنش...

                                                            


                                                           


                                                           

من که لقمه آخرم طعم ماهی تابه میداد دیگه قضاوت با خودتون

اومدم با ترم سه...

سلاااام ترم سه هم چند روزه شرو شده

امروز صبح نشسته بودیم با دوستام صبحونه میخوردیم دوستم میخواست چایی بریزه که

                                                                

اینجوری شدهرکاری هم کردیم درست نشد مجبور شدیم اینجوری استفاده کنیم...

                                                               

فک نکنین دور انداختیم هاااااپارچ آب نداشتیم تصمیم گرفتیم به عنوان پارچ آب ازش استفاده کنیم