دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین
دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین

روز دانشجو...

با سلام و ضمن تبریکات فراوان خدمت تمامی دانشجویان باید بگم که این روز واقعا روز خوبی بود و یه جوری میشه گفت روز وفور نعمت در دانشگاه..از همایش گرفته تا بسته های حاوی پذیرایی و ناهار مفصل.....تازه امروز برفم بارید کلی کیف کردیم فقط خسته ام و برای فردا تدریس فارسی دارم واسه همین نمیتونم ادامه بدم عکس هارو میذارم تا این روز خوب از یادم نره و زودی بخوابم خسته ام......

                                                 


                                              


                                                  


                                               


                                            


                                          

احوال این روز هام...

واااای هنوز به روش استاد های اینجا عادت نکردم چقدرررررررر کار عملی آخه؟نه اینکه تنبل و مخالف کار و درس باشم هااااا ولی انجام دادن کارهایی که میدونم به دردم نمیخوره برام سخته مخصوصا اینکه از این ترم کارورزی  میرم  و به عینه میبینم که خیلی از این کارا بی فایده اسمعلم شدم فقط محیط واقعی می خواد و بس

ولی خوب من با همه ی این سختی ها کنار میام و الان مشغول نوشتن محتوا برای آموزش مفهوم ضرب هستماینجا کلا خیلی یکنواخت شدم شدیدا در تلاشم از این یکنواختی بیرون بیام  (نمیای عزیزم تلاش نکناینجا طلسم شده اس)داخل پرانتز رو دوست عزیزم نوشتن ولی خوب من با کمال احترام نقض میکنم.درست میشه شاد باشیم... این وضع الانم...

                                                                                                          

راستی اینم از اولین برگه ی امتحانی که  تصحیح کردم..

                                                                                                          

ترم چهار یه جور دیگه شرو شد...

دکتر وین دایر میگوید:دنیا مانند پژواک اعمال و خواسته های ماست . اگر به جهان بگویی :"سهم منو بده ..." دنیا مانند پژواکی که از کوه بر می گردد ، به تو خواهد گفت :"سهم منو بده ..." و تو در کشمکش با دنیا دچار جنگ اعصاب میشوی . اما اگر به دنیا بگویی :"چه خدمتی برایتان انجام دهم؟..."دنیا هم به تو می گوید:"چه خدمتی برایتان انجام دهم؟..."

عزیزان سلام...بعد از مدت ها غیبت نمی دونم از کجا باید شرو کنم . تو این مدت که نبودم خیلی از اتفاقات خوب و بدی افتاده که از نوشتن همه ی آن ها عاجزم . یک مدتی هم به فکر این بودم که وبلاگ رو همین جا خاتمه بدم ولی لطف شما عزیزان شرمسارم کرد و با یک دنیا معذرت برگشتم که ادامه بدم  ولی راستش رو بخواین احساس میکنم دانشجو بودنم در همان سه ترم اول خلاصه شد چون از این ترم دیگر انتقالی گرفته ام و دانشگاه برایم مثل مدرسه شده است. با اینکه از بودن در کنار خانواده ام بی نهایت خوشحالم و از آن همه سختی غربت راحت شده ام اما آن همه خاطراتی که زاییده ی سختی ها و مستقل بودن ها بود همیشه در ذهنم خواهد ماند. روز های سختی که شیرین گذشت....

همانطور که میدونید اهل زیاد نوشتن نیستم پس فعلا تا همین جا کافیه دوستدار همه ی شما هستم و از وجودتون خرسندم. ولی با شناختی که ازم دارید خوب میدونید که اهل این افسرده بازی ها نیستم و باز هم چند مورد از عکس های خوشمزه این ترم را برایتان آماده کرده ام.خخخخخخ

اول از همه تاوا کبابی و آبگوشت سنتی مخصووووووص

                                                                                                       


                                                                                                     

و کافی شاپ هامون...

                                                                                                  

رااااستی اینا یادم رفته بود بگم که با دوستم دوتایی انتقالیمون جور شده و از این بابت خوشحالم که باز هم با همیم و اینکههههه از این ترم کارورزی هامم شرو شده

                                                                                              

در آخر حرفی که خواستم آخر بگم که اولش با غم و غصه شرو نشه اینکه بسیاااار بسیااار ناراحتم از اتفاقاتی که در آخر ماه صفر افتاد به خصوص از حادثه ی قطار و از خدای منان صبر بزرگی رو بر بازماندگان این مسافران بهشت خواستارم.و تسلیت میگم سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص)  و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) رو  و امیدوارم که ان شا الله ماه ربیع الاول ماهی پر از شادی و برکت بر شیعیان داغ دیده باشه.در پناه حق