دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین
دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین

ترم دو تموم شد...

این ترمم تو یه چشم به هم زدن تموم شد امتحانارم تمومیدیمهمانطورکه میدونید این وبلاگ رو برای خاطرات دانشگاهم باز کردم فعلا میرم تا دو سه هفته دیگه با ترم جدید و خاطرات ترم سه بیامجا داره از همه ی شما دوستای عزیزم که منو همراهی کردین و با خنده هام خندیدین تشکر کنم ممنونم از همتون

                                                                     

از خوشی ها غافل نشیم...

خخخخخخ تو ایام امتحانات که حسابی مشغولیم و نمیتونیم بریم خوشگذرونی تا یه کوچولو فرصت پیدا میکنم د برو که رفتییییییم

واسه یکی از امتحانامون دو روز فرصت داشتیم رفتیم بیرون چشممون خورد به بلالیچه طعمی داشت

                                                              

ایام پرفیض...

هییییییییچ توضیحی راجب ایام امتحانات ندارموضعیت شبانه روزی منو ببینید و خودتون قضاوت کنینهرچند خیلی از دانشجویان عزیز با این وضعیت ها آشنایی دارن میییییدونمولی خودم که عکس رو نگا میکنم یه حس بدبخت فلک زده بودن بهم دست میده