دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین
دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین

ترم دو تموم شد...

این ترمم تو یه چشم به هم زدن تموم شد امتحانارم تمومیدیمهمانطورکه میدونید این وبلاگ رو برای خاطرات دانشگاهم باز کردم فعلا میرم تا دو سه هفته دیگه با ترم جدید و خاطرات ترم سه بیامجا داره از همه ی شما دوستای عزیزم که منو همراهی کردین و با خنده هام خندیدین تشکر کنم ممنونم از همتون

                                                                     

نظرات 15 + ارسال نظر
مهدی 13 اسفند 1394 ساعت 21:08

دانشجوها اکثرا علاقه دارن از روی جزوه بخونن به خاطر کم بودنش ولی ماشاالله شما کتاب خونین هااا

من اصلا نمیتونم از جزوه بخونم به کتاب عادت دارم که خیلی مشکل زا میشه برام

میثمــ... 15 بهمن 1394 ساعت 16:07 http://deletanham2.mihanblog.com

سلام خانومعلم.ممنون سرزدین.
ودر ضمن تبریک میگم حکماتون رو..

سلام
واااای ممنون

خوشمزست

خخخخخخ

سلام وبلاگتون خیلی خوشست
ولی نمیشه تو بعضی از پستاتون نظر داد نمیدونم چرا...تاریخ پستاتونم یه جوریه که نتونستم اخرین پستتونو پیدا کنم ....گیج شدم..

سلااام ممنون
قسمت نظرات رو فعال کردم حالا میتونید نظر بدید پستامم دو تا اولی ثابته و سومین پستم همیشه آخرین پستمه
ممنون از لطفتون

یکی از هم خابگاهیات 14 بهمن 1394 ساعت 11:56

سلام...خوبی دریا جونم؟میدونی چی شد اومده بودم وبت بعد تو یکی از عکسات نمکدونمو دیدم من اونو خیلی دوسش میداشتم که تو خابگاه گم شدعکسشو اینجا دیدم یادش افتادم

خخخخخخخخ وای سلام خوش اومدی نازمیکی عین اونو برات پیدا میکنیم

دانشجو معلم 13 بهمن 1394 ساعت 17:11

عالیییییییییییییییه وبت عالیییییییییییییییی


یاد وب خودم افتادم ...منم تا چند ماه پیش وب داشتم خاطره ها ی خابگاه رو مینوشتم و عکس میذاشتم ...دلم براش تنگ شد ..از وقتی بلاگفای خر پروند وبمو دیگه حس نوشتن ندارم ........


منم عاشق خوابگاه و اتاقمون هستم با این که دیگه این ترم اخر هستم دلم برا بچه ها وشیطونی ها و بیرون رفتن هامون تنگ میشههههههه ...هعییییییی خدااا چه زوووود گذشششششتتتتت...این اهنگ هم که رووبت هست قشنگ گریم گرفت نهایت استفاده رو بکنید

کدوم پردیس هستی؟ من مازندران -ساری هستم

ممنووووووون
آخی پس خیلی حیف شده وبت
آره واقعا دوران خوبیه ولی ناراحت نباش همیشه و همه جا میشه خوش گذروند
اگه اسم پردیس ننوشتم برای اینه که بگم مهم نیس کجا باشیم مهم شاد بودنه ولی از مازندران خیییلی دورم

قـــدر لحـظـه ها را بـــدان . .
زمـانی می رســد کـه تــــو دیگـــر قادر نیســتی بگـــویـی ،
جبــــران می کـــنم . . .
یادت بــاشـــد . . .
تـــو یادگــار روزهــایی هســتی ،
کــه نــه فــرامــوش میــشوند و نــه تــکرار . . .

آره واقعامرسی از حضورتون

moallem daneshjoo 11 بهمن 1394 ساعت 13:14 http://moallem995.blogfa.com

لینک شدین.ضمنا منتظر تبادل نظر هم هستم

ممنون حتما

دلـــــم . . . .
بــه حــال پـــروانـــه ها می ســــوزد . . .
وقـتـــی چـــراغ را خـــاموش می کــــنم ،
و بـــه حـال خـــفاش ها وقـــتی چــــراغ را روشـــن،
آیــا نــــمی شود قـــدمی ب ــرداشــــت ،
بی آنــــکه کــــسی بــرنــــجد . . .

چه زیبا

moallem daneshjoo 10 بهمن 1394 ساعت 12:56 http://moallem995.blogfa.com

سلام دوست عزیز.اگه با تبادل لینک و البته تبادل نظر موافقی خبر بده...ممنون

سلام
خوش اومدین چرا که نه

سلام...آهنگه وبت عالیه خانومی...

سلااااام لطف داری ناااازم

اسرا 5 بهمن 1394 ساعت 20:41

سلام دوست گلم خوبی خسته نباشید میگم بهت خانمی ایشاالله که تعطیلات خوبی داشته باشی .دلم برات یه ذره شده دو هفته ی دیگه میبینمت.

سلااام نازم مرسی تو هم خسته نباشی وااااای منم دلم برات یه کوچولو شده، لحظه شماری میکنم برای دیدنت

سادات 1 بهمن 1394 ساعت 19:50 http://tavaloditaze77.blogfa.com

سلااااااااااااااام
خوشحال میشم بهم سر بزنی و لینکم کنی
بدون از الان لینکی

سلام خانومی...
منم از حضورت خوشحالم...
تو هم لینکی عزیز

سلام خوبین انشالاه که امتحاناتو با موفقیت گذرونده باشین یاعلی

سلاااام ممنون، ایشالا که شما هم عالی پاس کردین و رتبه ی اول رو میارییین

مهسا 27 دی 1394 ساعت 12:29

پیش به سوی ترم سه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد