دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین
دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین

گاه نوشت 2

چه زیبا گفت سهراب:

زندگی با همه ی وسعت خویش 

                       حاصلش تن به قضا دادن و افسردن نیست

اضطراب و هوس و دیدن و نا دیدن نیست

                                      زندگی خوردن و خوابیدن نیست

زندگی جنبش و جاری شدن است

                                                             زندگی کوشش و راهی شدن است

از تماشا گه آغاز حیات                           تا به جایی که خدا می داند....

زندگی چون گل سرخی است پر از خار و پر از عطر لطیف

یادمان باشد اگر گل چیدیم..عطر و برگ و گل و خار ... همه همسایه ی دیوار به دیوار همند...

خیییلی دوست دارم این شعر و خیلیییی از شعر های دیگه ی این شاعر خوش طبع رودوستای همیشه همراه خیلی برام عزیزید ازتون معذرت میخوام یه مدته که نمیتونم بهتون سر بزنم طبق معمول میگردم و مثل خیلی از شما المپیک رو دنبال میکنم . مثل همیشه از خدای مهربونم ممنونم بخاطر داده و نداده و گرفته اش شکر گزارشم . امروز با اینکه یه مشکل کوچیک برام پیش اومده ولی عجیییب حس خوبی دارمفعلا همین...

بدون عکس که نمیشه اینم یه چند تا عکس از این روزا...(البته باید بگم که  هوا بس نا جوانمردانه گرم است....)

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          


            


          

گاه نوشت1...

بخشی از کتاب "میخوام آدم حسابی باشم "از خانم نیکیتا جامعه شناس سوییسی : ثانیه به ثانیه عمر را با لذت سپری کن. در هر کار و هر حال کار ،تفریح ، رانندگی ، آموختن ، مطالعه، آشپزی ، نظافت ، خوردن و آشامیدن ، عشق ورزی ، حرف زدن ، سکوت و تفکر ، رابطه ، نیایش و ...

زندگی فقط در رسیدن به هدف خلاصه نشدهما به اشتباه اینگونه می اندیشیم : درسم تمام شود راحت شوم ، غذایم را بپزم راحت شوم ، اتاقم را تمیز کنم راحت شوم ، بالا خره رسیدم...راحت شدم ، اووه چه پروژه ای تمام شود راحت شوم.....

تمام شود که چه شود؟؟؟؟مادامی که زنده هستیم و زندگی میکنیم هیچ فعالیتی تمام شدنی نیس بلکه آغاز فعالیتی دیگر است...پس چه بهتر که در حین انجام دادن هر کاری لذت بردن را فراموش نکنیم. نه مانند یک ربات فقط به انجام دادن بپردازیم به تمام شدن و فارغ شدن.....

حتی هنگامی که دست ها را میشوییم نیز میتوانیم با لذت این کار را انجام دهیم ، امتحان کنید...آب چه زیبا آرام پوست دستتان را نوازش میکند. به آب نگاه کنید و لذت ببرید و آنجاست که احساس خوب زندگی کم کم به سراغتان می آید...لذت باعث قدرتمند شدن می شود ، به طرز باور نکردنی باعث بالا رفتن اعتماد به نفس می شود

*لذت بردن هدف زندگی است*

از همه ی دوستای عزیزی که این پست رو میخونن تقاضا میکنم اینگونه بودن رو امتحان کنیدتابستونم که با سرعتی باور نکردنی داره میگذره  ، نمیدونم چرا هر چی بزرگتر میشم به نظرم اون ماشین زمان کند رو دوران بچگیم داره تبدیل میشه به قطارسریع السیر...

اینم یه عکس از این روزا...