دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین
دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین

الوعده وفا...

سلام عزیزان. در نظر داشتم نمره هام خوب شه این ترم تا در پایان خاطراتش نمره هامم بذارم دیگه کامل کامل شه(البته در جواب کامنت آقا مهدی هم گفته بودم میذارم) حالا نه اینکه ترم های قبل بد میشد هااااا نههههه حقیقت امر اینکه اینجانب در ترم های قبل هنوز حال و هوای دبیرستان در سر داشته و درس میخوندم امسااااال قششششششنگ دانشجو طریقانه خوندیم با دوستم دوتاییبا یه سرعتییی شگفت انگیز پایان شب یه نیم نگاهی میکردیم و دیگه ماه رمضون بود استراحت میکردیم و میرفتیم بیرون برای تهیه مخلفات سفره افطاریخلاصه مطلب اینکه دیگه اصل هرچه بیشتر بخونی کمتر نمره میگیری از این ترم در ما نهادینه شدحالا اینم نمراتم که به محض اینکه آخرین نمره رو هم استاد لطف کردن و قرار دادن دارم پست میذارم هنوز ثبت نهایی نشده .

                                                                                      

نظرات 15 + ارسال نظر
محمد 19 تیر 1395 ساعت 22:18 http://rahnorbala.blogfa.com

سلام
نه بابا خیلی می خونید انگار
بابا دم استادای شما گرم
هنوز دوتا استادا ما نمره وارد نکردن
بماند که اگر وارد کنن دو عفته طول می کشه تایید نهایی بشه

سلاااااام
خخخ باور کنین نمیخونم شانسیه
جدی؟؟؟ بیچاره استادای ما یکم دیر وارد کردن هیییی زنگ و اس که کی نمره هارو وارد میکنید استادبابا خیییلی صبورین

هاتف 18 تیر 1395 ساعت 01:54 http://hatefblog.in

اومدم پست جدید نداشتیا
فک نکن نفهمیدمم ... اره

خخخ شرمنده

خــــــدایـــــــا . . .
دلـــم به ســـان قبـــله نمــاست ؛
وقتـــی عقــربه اش به ســـمت “تــــو” می ایســـتد ،
آرام مـی شــــود . . .

گندمک 17 تیر 1395 ساعت 09:47

چ لوس میکنه خودشُ واسه من
حالا من ی چیزی گفتم

من که میدونم چقدر دوسم داری خااانوم

هاتف 16 تیر 1395 ساعت 21:02 http://hatefblog.in

عید شما هم مبارک باشه دریا خانم عزیز :)
منتظر پستای تابستونیت هستم

ممنوووووونخخخ شرمنده میکنید

گندمک 16 تیر 1395 ساعت 10:21

سلام
به به ! میبینم که دوستِ خوشمزه ی من خیلی درس خونه
من به داشتنِ دوستی مثِ تو افتخار (وُی گو لندزج) میکنم
_________
عاغا
عیدت مبارک
نماز روزتم قبول باشه ان شاءالله

سلام خانومی بعععله افتخار کن خااانومخوووشحااال باش منو داری
عید تو هم مباااارکفدات

♥miss sana♥ 14 تیر 1395 ساعت 03:15 http://doktarone.blogsky.com

یادتو شروع میکنم خدای عزیز،دختر شیرینی که اینو میخونه،مهربونه و من بهش افتخار میکنم،تو زندگیش بهش کمک کن و کمکش کن که راه درست رو انتخاب کنه،
حالا به ساعت نگاه کن،تا 9دقیقه یه چیزی خوشحالت میکنه،بعداز اینکا این پیام رو خوندی با 15تا از دخترایی که دوسشون داری تو اشتراک بذار،حواست باشه فقط برای دختر بفرست!اگر برای من نفرستادیش یعنی دوست صمیمیت نیستم،حالا من یه بازی برات دارم که از سال 1977شروع شده،زمانی که ابنو خوندی برای 15نفر بفرست و آرزو کن این اتفاقات تو 5روز آینده بیفته
روز اول:بابهترین خبر ممکن از خواب بیدار شی
روز دوم:یه دوست قدیمی رو ببینی
روز سوم:پول زیادی به دستت برسه
روزچهارم:یه روز عالی برات باشه
روز پنجم:کسی که تو زندگی عاشقشی خوشحالت میکنه
اگر اینو برای دوستات نفرستی برعکس این اتفاقا برات پیش میاد،این زنجیره رو قطع نکن،تا 9دقیقه بعد اینو برای دوستات بفرست،کار سختی نیست،و میبینی که اونا هم برات میفرستنش،باید بهش توجه کنی.........

خخخخ

هاتف 14 تیر 1395 ساعت 00:45 http://hatefblog.in

سلام ..
ااولا بسیار هم عالی .. خوبه که بعد امتحانات هم باز وبلاگ رو می نویسی .
ثانیا یک کدی روی وبلاگت است که تا با مرورگرم وارد میشم هنگ می کنه و خارج میشه .. لطفا اصلاح کن
و ثالثا ممنونم تشریف آوردی .. من حواسم نبود که لینک تورو هم قرار بدم .. به همین خاطر مدتی سر نزدم ..
از این به بعد لینک کردم سر هم می زنم ...
با عرض پوزش

سلااااام.ممنون
چه کدی؟نمیدونم چطوری اصلاح کنم اگه راهنمایی کنید درستش میکنم حتما
لطف دارید

مهدی 13 تیر 1395 ساعت 23:03 http://gyume.ir

خرخون کیست: (1.63/5 نمره)

کسی است که 20 می گیرید به وقت دانشجویی.


نمره: 1.40

اعتراض: استاد اخه چرا؟؟؟

جوابیه: دانشجوی گرامی، شما خوب نوشتید ولی یادتان رفته است در کلاس درس متذکر شده ام که خرخوان کسی است که علاوه بر 20 یک دانه 19.75 . یک دانه 19.5 هم بگیرد و بعد برای رد گم کنی 2 تا 17 بگیرد.

آقا مهدی یه کاری نکنین نمرات ترم های قبلم بذارم هاااا.دیگه اونموقع یخاطر پیشرفتی که داشتم تبریک میگید و حتم دارم شک میکنید اینا نمره های خودم باشه امکانش هم هست دیگه کلا ازم ناامید شید و بگید برو بشین به نمرات دو ترم قبلت فکر کن.

مهدی 13 تیر 1395 ساعت 22:32 http://gyume.ir

ماشاءالله.

عجبی نمره های.

یا خدا 20 هم گرفتین؟؟؟

شما دانشجو هستین واقعا؟؟؟

خخخخ قششننننگ نگا کنین از ترم های بعد قول نمیدم از این پستا بذارم هااا 20هم تو دوران دانشجویی من فقط یه ترم اتفاق میفته

♥miss sana♥ 13 تیر 1395 ساعت 20:21 http://doktarone.blogsky.com

آفریییییییییییین گلممممممممممم

فدات

عسل 13 تیر 1395 ساعت 05:42

آفرین اولسون منیم اوز دوستوماانشالله همشه بوجور ادامسی اولا یولداش

خخخخ قربانت عچقم همچنین ایشالاوجودت برام دنیاس

به به چه نمره هایی.
خانم معلم نمونه

مرسی خانوم پرستار خوش اخلاق یکی یه دونم

علی بیات 11 تیر 1395 ساعت 21:51 http://alibayat69.blogfa.com

سلام.اشاءالله در ادامه هم موفق باشید ونمره خوب بگیرید.

مرسی هزارتا همچنین

mina 11 تیر 1395 ساعت 12:35 http://astrocenter.blogfa.com

بابا ایول ...
منم بعد از کلی خرخونی معدل بیست گرفتم...

ایووول به تووو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد