دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین
دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین

روز دانشجو...

با سلام و ضمن تبریکات فراوان خدمت تمامی دانشجویان باید بگم که این روز واقعا روز خوبی بود و یه جوری میشه گفت روز وفور نعمت در دانشگاه..از همایش گرفته تا بسته های حاوی پذیرایی و ناهار مفصل.....تازه امروز برفم بارید کلی کیف کردیم فقط خسته ام و برای فردا تدریس فارسی دارم واسه همین نمیتونم ادامه بدم عکس هارو میذارم تا این روز خوب از یادم نره و زودی بخوابم خسته ام......

                                                 


                                              


                                                  


                                               


                                            


                                          

نظرات 8 + ارسال نظر

با گذر زمان:
برترینها شرایطشان را تغییر میدهند
و
بدترینها خودشان را...

اوکی

هاتف 27 آذر 1395 ساعت 15:48 http://hatefblog.in

با وجود اینکه گذشته ولی مبارک باشه ..
باز هم بنویسید ..
ممنونم از نظر

ممنوون چشم حتما

هنرمند 25 آذر 1395 ساعت 15:11 http://www.honar5556.blogfa.com

سلام و درود

درووود بر شما

مهرسان 23 آذر 1395 ساعت 10:25 http://mehrsan97.blog.ir

علیک
بعدِ سالِ بوقی برگشته به جای ماچ کردنِ دستو پای بعضیا واسه این همه چشم انتظاری و منتظر موندن هی فرتُ فِرت عکسِ خوشمزه میزاره...اونم نه یکی نه دوتا...خجالتم خوب چیزیه که متاسفانه نداری
دیگه اینکه یادِ ایامِ گذشته به خیرو نیکی ؛ فک میکنم یه دونه از کامنتام ثبت نشده؛ دلیلش چیه؟ اون کامنت صاحاب داشته ها
_____________
عخییییییییییییییی اومدی؟
بیا بغلت کنم
روز دانشجو هم بعد از این همه تاخیر مبارک
یادم نرفته قراره 3 تا شیرینی بهم بدی توام فراموش نکن
لینکت میکنم

خخخخخخخ السلام علیکم و رحمه الله. چطوری خاااانوم؟ من از دور شمارو میبوسم از دیدنتون بعد سال بوقی تو وبلاگم بی نهایت خوشحالم.خوبه تو در جریان همه چیز هستی هاااا.باور کن همه ی کامنت هات تایید میشه مگر اینکه ثبت نشه برام.
عزییزم مرسی قربونت برمسه تاااااا یه شیرینی اونم شیرینی انتقالی دیگه

عسل 22 آذر 1395 ساعت 23:16

دریا بالا اله بو باشی کچل داداش زاده دی

عههههه

عسل 22 آذر 1395 ساعت 23:01

هیییییی وایییییی له له نه گونومیزیدی

خخخخخ عالی

محمد 22 آذر 1395 ساعت 19:45 http://rahnorbala.blogfa.com

کلا دوران خوبیه دوران دانشجویی
درسته بدون 91 ها صفا نداره اما خوبه
اما بدون 91 واقعا انگار هیچ

خخخخخ بله اونکه صد درصد

گیومه 18 آذر 1395 ساعت 03:37 http://gyume.ir

هر وقت اینجا می رفتیم همیشه جای می نشستم که شما نشستین. (البته با ضریب خطای یک یا دو صندلی).
ایندتون روشنه به روشنی خورشید

خبر دارین داداش زاده باز تو پردیسه؟؟

خخخخخخجدی؟؟؟؟ داداش زادهوالا من تازه اومدم یه تحقیقی میکنم میگم نمیشناسم ولی یه استاد علوم هست فک کنم فامیلیش شبیه اون باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد