دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین
دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین

احوال این روز هام...

واااای هنوز به روش استاد های اینجا عادت نکردم چقدرررررررر کار عملی آخه؟نه اینکه تنبل و مخالف کار و درس باشم هااااا ولی انجام دادن کارهایی که میدونم به دردم نمیخوره برام سخته مخصوصا اینکه از این ترم کارورزی  میرم  و به عینه میبینم که خیلی از این کارا بی فایده اسمعلم شدم فقط محیط واقعی می خواد و بس

ولی خوب من با همه ی این سختی ها کنار میام و الان مشغول نوشتن محتوا برای آموزش مفهوم ضرب هستماینجا کلا خیلی یکنواخت شدم شدیدا در تلاشم از این یکنواختی بیرون بیام  (نمیای عزیزم تلاش نکناینجا طلسم شده اس)داخل پرانتز رو دوست عزیزم نوشتن ولی خوب من با کمال احترام نقض میکنم.درست میشه شاد باشیم... این وضع الانم...

                                                                                                          

راستی اینم از اولین برگه ی امتحانی که  تصحیح کردم..

                                                                                                          

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام و درود استاد ارجمند
دستور شما جهت لینک انجام شد و منتظر اوامر هستم
موفق باشی

لینک شدید

عسل 22 آذر 1395 ساعت 23:06

تشریفااااات

محمد 22 آذر 1395 ساعت 19:50 http://rahnorbala.blogfa.com

اگه رفتین کارورزی و این برگه را معلم داده بهتون که صحیح کنید
وظیفه ی شما نیست
به قول ما فقط میریم کارورزی که مشاهده کنیم
تازه کارورزی نه دست ورزی
کلا برید کارورزی صفا سیتی
برید کیفشو ببرید و برا خودتون یکنواختش نکنید(مگرنه کم میارید) ضمنا از زنگ ورزش غافل نشید خیلی حال میده
البت تو اصفهان که برف و از این حرفا نمیاد

آخه میدونید آقا محمد اینجا اینطوری نیس همش باید ناز معلمارو بکشید تا باهاتون خوب رفتار کنن.به هرحال هر کاری میکنیم تا خصومتی پیش نیاد.ولی چیزی که بهم ثابت شده اینه که واقعا اینجوری نمیشه چیزی یاد گرفت. تجاربی که شما یا آقا مهدی در نظراتتون بهم انتقال میدین بیشتر به دردم میخوره ممنونم ازتون. زنگای ورزشم خوبن

گیومه 18 آذر 1395 ساعت 03:34 http://gyume.ir

کار عملی، بهترین روشه، درسته عیب زیاد توش هست ولی وقتی وارد مدرسه شدین و نیرو های که از پردیس های دیگه اومدن رو مشاهده کنید فرق بین پردیس تبریز و مابقی پردیس ها رو خواهید دید.

من الان با جان و دل مشاهده کردم که بدترین دانشجوی پردیس تبریز، از زرنگترین دانشجو های پردیس های دیگه بهترن (البته منظورم نیروه های هستند که برای اذربایجان شرقی ان ولی تو پردیس های استان های دیگه در حال تحصیلن)


درسته سخت می گیرند، خیلی ولی عالیه.

خانوم معلم یه چند تا نکته:
1- خودکار قرمز؟؟؟ وای خدا مرگشون بده :) اگه الان تو مدرسه بودین یک تذکر شفاهی می گرفتین.
2- کاری ندارم که چه نوع ازمونی هستش، بیشتر می خوره مداد کاغذی باشه ولی بازخوردش کو؟؟؟؟
3- پیشنهاد می کنم امضا رو کوچکتر و ساده تر بکنید، چون قراره برای یک تعداد عظیم دانش اموز بازخورد نوشته و امضا بزنید و تاریخ بزنید، سال هم ننویسید.

با این روند که شما در حال تصحیح هستین به دو سال نکشید مچ دستتون از کار می افته.

واااای کامنتتون عالیههههه چقدر نکته دارهیک دنیاااااا ممنون. والا اون ورقه هم که تصحیح کردم کپی روش اون معلمه اس و من فقط هرکاری ایشون گفتن کردم ولی اگه قرار باشه به اختیار خودم باشه حتما نکاتی که گفتین رو در نظر میگیرمعاااااالی بووووووود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد