دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین
دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین

اندر احوالات ماه رمضون...

سلاااام بردوستان عزیز. نماز و روزتون قبول حق ان شااللهماه رمضون   و امتحانات این ترم ادغام شده وااای ولی خیلی جالبه کلا خوابگاهمون یه حال و هوای دیگه داره خخخخ شبا هیی میخوریم و درس میخونیم بعد ساعت 5 صبح هم میخوابیمخلاصه یه جورخاصی کنار میایمولی جالبه شدیدواما بریم سراغ عکسای خوشمزستان...

                                                                                                    


                                                                                                   

اینم مال امشب که رفته بودیم بیرون هندونه بگیریم لحظه آخر رسیدیم وبا سرعت هرچه تمااام

                                                                                                  

ولی  خوب جدای از خوردن هراز گاهی امامزاده ای جایی هم میریم، جاتون خالی دعاگوتون هستم دعامون کنید

                                                                                                

ریا نباشه درسم میخونیم

                                                                                                

و در آخر اینکه امیدوارم تو این ماه عزیز هیچ سفره ی افطاری خالی نباشه. التماس دعا

                                                                                                   

برگشتم دانشگاه...

دیشب تقریبا ساعت 4 ونیم بود که از اتوبوس پیاده شدیم .اون جایی که پیاده میشیم یه خیابونی تقریبا با دانشگامون فاصله داره ولی چون همیشه شب میرسیم سوار تاکسی میشیم بریم دانشگاه.دیشب ولی اصلا هیییچ تاکسی نبود که سوار شیم و مجبور شدیم اونوقت شب با چمدون و کوله وکیف پیاده بریم دانشگاههمیشه از تاریکی و شب تنهایی بیرون بودن ترس داشتم که فک کنم تاثیر داستان هایی بود که خونده بودم ولی دیشب تو مسیر احساس کردم که بزررگ شدم چون هم نمیترسیدم وهم مشغول عکاسی و فیلم برداری بودم که فکررر کنم باز این کارم تحت تاثیر این بود که همیشه جانب احتیاط رو رعایت میکنماینم یکی از عکسا...

                                                                                                               

امروزم که باز یکی از بهتریییین روزای زندگیم شد به این دلیل...

                                                                                                              

کسب سهمیه ی المپیک رو توسط این دلیر مردان به همه ی دوستای والیبالی عزیز تبریک میگمانرژی که امروز بعد از دیدن بازی گرفتم باعث شد برای اولین بار یه امتحان رو شب امتحانی نخونم و یه ساعتی میشه که تموم کردم واسه امتحان فردا کاملا آمادمبخاطر بیخوابی دیشب شدید خوابم میاد الان ،ولی این پست رو برای ثبت این روز قشنگ باید امشب مینوشتم . اگه زیادی یه جوری شد معذرت

دارم درس میخونم....

بععععله بدبختی اینجانب از اونجا شرو میشه که عادت دارم از  رو کتاب درس بخونم و این ترم اکثر استادای گرامی زحمت کشیدن و جزوه دادنخلاااصه دو سه روزه حسابی مشغولم تا با جزوه  ها آشنا بشم و باهم کنار بیایم

                                                             

اینه احوالاتم تا چند روز دیگه که امتحانام شرو میشه

البته در این میان یه چیزایی هم هست که بهم روحیه میدهاین جانب یک عدد موجود عاشق والیبال از صمیم قبل برای پیروزی دلاور مردان والیبالیمون تو المپیک دعا میکنم، امیدوارم همچنان با پیروزی های پی در پی به من بدبخت فلک زده روحیه بدنینی اینجوری پیش برن من الف میشمدعا کنید

عیدتون مبارک...

شب ها و هر آنچه بت در آن هست،با آمدنش دو نیمه گردد...شعبان که به نیمه اش رسیدست....حیف است که شب تمام ماند...

سلااااام هزاران تبریک به شما دوستای عزیزم بابت  ماه شعبان و اعیاد شعبانیه و به خصوص نیمه ی شعبان امروز واقعا خوشحالم (خخخ یعنی شد روزی که من خوشحال  نباشم؟)چند روزی هم میشه که دانشگاه رو تعطیل کردیم اومدیم خونه الکی مثلا درس بخونیم بریم ببینیم  امتحانای ترم سه چجوری پاس میشه 

جا داره بازم از شما دوستای گلم که وبمو دنبال میکنید به خصوص آقا مهدی و آقا هاتف و مه دخت جون یکی یه دونم که کامنت گذاشتن منتظر پست جدید هستن نهایت تشکر رو داشته باشم

                                                                                                               

این عکسم شب گرفتم ماه خیلی زیبا شده بود

                                                                                                        

واماااا اینکه به مناسبت این عید فرخنده با دوستم رفتیم بیرون و ....(شیر نسکافه نوشیدنی مورد علاقمه)

                                                                                                     

عیدتون مبارک شاد باشید