دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین
دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین

اومدم...

سلام  بر دوستان وبلاگی عزیزیه مدت نبودم نه اینکه نخوام که باشم یه جوری طلسم شده بود هی میخاستم پست بذارم یه کاری پیش میومد میموندعجب ماهیه این اردیبهشت ماههرروزش بهتر از دیروزش ولادت حضرت علی(ع)، روز معلم و امروزم که عید مبعثخیییلی دلم میخاست تک تک پست بذارم و خاطراتمو ثبت کنم ولی خوب نشد که بشه، ولی عوضش همشو یه جا تبریک میگم بهتونجا داره از همه ی شما دوستای عزییزم که چه آپ کنم یا نکنم حضور دارین همیشه تشکر ویژه داشته باشموجودتون یه دنیاس

و اما امروزم به مناسبت این عید بزرگ رفتیم بیرون و از خودمون پذیرایی کردیم

                                                                                                 

و نا گفته نماند کههههه گول قیافشو خوردیمولی در هرصورت من همیشه میخندم خداروشکررررشاد باشید