دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین
دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین

عیدتون مبارک...

سال نو میشود...زمین نفسی دوباره میکشد...برگ ها به رنگ درمیایند.... گل ها لبخند میزنند....و پرنده های خسته برمیگردند و در این رویش سبز دوباره...من ...تو..ما...کجا ایستاده ایم...سهم ما چیست؟...نقش ما چیست؟...پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟...

زمین ،سلامت میکنیم و ابرها درودتان باد و همیشه امیدوار...سال نو مبارک

                                                                                                                  

ترقه بازی ...

اینم از ترقه بازی مون تو حیاط خوابگاه ،البته اینجانب از مخالفان سرسخت ترقه بازی ام ولی خوب نوع بی خطرش و جهت ایجاد شادی اشکالی نداره به نظرم

                                                      

ما و طبیعت...

دیگه بوی بهار که میاد واسه  من و امثال من که عاشق طبیعتیم سختمونه بشینیم خوابگاه امروز با دوستام رفتیم بیرون تو دل طبیعت ...

                                                                      


                                                                 

اینم از من و دوست عزیزم که خیییلی دوسش دارم  و مثل من شدید طبیعت دوسته...

                                                                 

اینم جمع دوستای گلم و همیشه پایه...

                                                                

و امااااا امکان نداره بهار ،تابستون،پاییز یا زمستون من بیرون برم و بستنی نخورده برگردم

                                                                

بوی عید میاد...

امروز رفته بودیم بیرون خییییلی خوش گذشت . بوی عیدم که میااااد ....همه چی یه حال و هوای دیگه دارههنوزم مثل دوران بچگیم از اومدن عید نوروز شوق زده میشم

                                                                


                                                               


                                                             


                                                            


                                                            

بازی روزگار...

امروز رفته بودیم خانه ی سالمندان...ناراحتم...

قصه ی غم انگیزیست ....

دیدن مردی که به اندازه کافی برای خودش درآمد کسب کرده ولی ....

برای وارث، خودش رو به آب نه ؛ به آتش میزنه ...آخرتی رو به دنیایی میفروشه،آبی رو به آتشی ...

                                           


                                                      


                                                     

همه می گویند آرزو بر جوانان گناه نیست و من می گویم بر پیران هم! 



مصرف بهینه...

بعععععله دانشجو که باشی بعضی مواقع لازمه که وقتی فقط  چند دقیقه تا شرو کلاس مونده و دلت شدییید آب پرتقال میخواد فکرتو به کار بندازیچون یه قانونی هست که میگه اصولا وقتی عجله داری و دنبال یه چیزی میگردی شک نکن پیدا نمیشه. مثل لیوان من که همیشه هست وقتی میخوامش نیس