دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین
دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین

ما و طبیعت...

دیگه بوی بهار که میاد واسه  من و امثال من که عاشق طبیعتیم سختمونه بشینیم خوابگاه امروز با دوستام رفتیم بیرون تو دل طبیعت ...

                                                                      


                                                                 

اینم از من و دوست عزیزم که خیییلی دوسش دارم  و مثل من شدید طبیعت دوسته...

                                                                 

اینم جمع دوستای گلم و همیشه پایه...

                                                                

و امااااا امکان نداره بهار ،تابستون،پاییز یا زمستون من بیرون برم و بستنی نخورده برگردم

                                                                

نظرات 9 + ارسال نظر
مگهان 6 فروردین 1395 ساعت 17:29 http://meghan.blogsky.com

زندگی خوابگاهی خیلی باید جالب باشه :) دوس داشتم تجربه ش می کردم ؛)

آره جالبه کنار دوستان واقعا خوش میگذره

مسعود 4 فروردین 1395 ساعت 12:35

سلام وب عالی دارید دمتون گرم با این وبتون

دوست دارم با هم تبادل لینک داشته باشیم

اینم لینگ وبلاگم

hese-khoda.blogfa.com

ممنون میشم تبادل لینک داشته باشیم

سلام خواهش میکنم لطف دارین خوش اومدین ، لینک شدین

بنت الهدی 23 اسفند 1394 ساعت 13:11

سلام دریا خانوم واقعا خوش به حالتون با این دوستایه همیشه پایه...

سلام قزبانتآره واقعا وجودشون برام یه دنیاس

عسل 23 اسفند 1394 ساعت 01:28

کاااااااااااش.انشالله اگه خدابخواد سال دیگه باهمیم

ان شا الله

عسل 22 اسفند 1394 ساعت 22:53

اوووووووووه دریای منووووووووقربون دریاجونم بشم که هرجا میره اونجا روهم گلستون میکنه

فدای عسلم بشم هر جا میریم جای تو خالیه، کاش باهم بودیم

ترنم :) 21 اسفند 1394 ساعت 11:11 http://labkhandekhoda20.loxblog.com/

سلام :)
به به ،چه عکسایی...
بستنی رو :((((( دلمان خاست [آه]
ایشالا همیشه به خوشی:)

سلام
خیلی خوش اومدی
بستنی هم تقدیم شما

سلاام... خوشم میاد که آدم با روحیه ای هستین ودرضمن خلاق...

سلام ممنون نظر لطفتونه

مه دخت 14 اسفند 1394 ساعت 17:10

با این پست هات قند تو دلم آب میشه...ای خدا ...چقدر خوبه همچین دوستای خوبُ پایه ای داشته باشی...چقدر هوایِ این روزا واسه بیرون رفتن(دل طبیعت) عالیه
به سرم میزنه به خاطر این شیرینی هایی که خوابگاه داره ، موقع دانشجو شدنم برم خوابگاه
ولی میدونم خیلی سختی داره...
شاد باشین

آره واقعا عالیه هوا واقعا حرف نداره...تو شهری که از خانواده ات خیلی دوری هم دوستا بهترینن برای شاد بودنامیدوارم زندگی همه مون پرباشه از دوستای خوب

خانم پرستار 14 اسفند 1394 ساعت 16:33

امیدوارم سال خوبی در پیش رو داشته باشی دریاجان.
خانم پرستار

ممنون پرستار جونم امیدوارم سال جدید برات پر خاطرات خوب باشه خانومی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد