دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین
دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین

بوی عید میاد...

امروز رفته بودیم بیرون خییییلی خوش گذشت . بوی عیدم که میااااد ....همه چی یه حال و هوای دیگه دارههنوزم مثل دوران بچگیم از اومدن عید نوروز شوق زده میشم

                                                                


                                                               


                                                             


                                                            


                                                            

نظرات 5 + ارسال نظر
عسل 22 اسفند 1394 ساعت 22:55

واییییییییییییی همین الان کم کم دیگه دارم برنامه ریزی میکنم یه توکه پا برم اینجا باااااااا

خوشحال میشیم

سلاام... تک خوری نکنین فقط

سلام خخخ والا من چیزای خوشمزه ببینم دیگه همه چی یادم میره

مهدی 13 اسفند 1394 ساعت 21:01

سلام ، عکس ها عالی هستن

سلام ممنون

مه دخت 13 اسفند 1394 ساعت 20:20

به به
حالُ هوای عید آدمُ زنده میکنه
ولی دلم میگیره...دلم میگیره واسه کسایی که نمیتونن شاد باشن/نمیشه که شاد باشن/یا شادبودنشون خیلی کمرنگِ
الهی به حقِ آقا امام زمان خودت هوای هممون رو داشته باش ...به خصوص اونایی که به دعامون بیشتر احتیاج دارن

آمینخیییلی دعای قشنگی بود

هاتف 13 اسفند 1394 ساعت 19:32 http://hatef92.ir

خوش به جالتون ...
من ایران نیستم و نوروز هم نداریم اینجا .. خیلی ناراحتم

میتونید خودتون سفره ی هفت سین درست کنین و عید رو به خونتون بیارید هااادر هر صورت شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد