دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین
دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین

عیدتون مبارک...

سال نو میشود...زمین نفسی دوباره میکشد...برگ ها به رنگ درمیایند.... گل ها لبخند میزنند....و پرنده های خسته برمیگردند و در این رویش سبز دوباره...من ...تو..ما...کجا ایستاده ایم...سهم ما چیست؟...نقش ما چیست؟...پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟...

زمین ،سلامت میکنیم و ابرها درودتان باد و همیشه امیدوار...سال نو مبارک

                                                                                                                  

نظرات 15 + ارسال نظر
hatef 11 فروردین 1395 ساعت 20:50 http://hatef92.ir

سلام
اولا قالب نو مبارک
ثانیا به به قالب نو مبارک
ثالثا خیلی زیبا شده قالب نو مبارک
ممنونم از نظرتون

سلام خخخخ خیلی ممنون

سنا هستم13 ساله 9 فروردین 1395 ساعت 15:29 http://doktarone.blogsky.com

آخرین آپم بدو بیا

یک فنجان ارامش 6 فروردین 1395 ساعت 11:39 http://moallem995.blogfa.com

سلام.منتظر پستای قشنگتون هستم همچنااان

سلااااام ممنون لطف دارین ایشالا برم دانشگاه میذارم ادامشو

دیر سالی است که در من جاریست.

عاشقی نقلی استمراری است





عشق را این غزل حافظ را

میتوان گفت مگر تکراری است؟

لایک

سلام . . .عیدت مبارک...
اصولا ما بچه هیتیها معدن معرفت و وفاییم
ولی چشم . . . قالبت که قشنگه . البته تقریبا.
بعدش پروفایلت رو فعال کن . راستی مگه من استاد وبلاگ نظر بدم ...
بازم ممنونم ازت ....

خخخخ ممنون یه دنیا البته که با معرفتین، ممنون از نظر کارشناسانتون، شما استاد مایین با وبلاگ زیباتون،پروفایلمم فعاله اگه رو لوگوی وبلاگم کلیک کنین میبینین،خوشحال شدم

هاتف 3 فروردین 1395 ساعت 22:57 http://hatef92.ir

ممنون از حضورتون .. سال نو شما هم مبارک ..

سلام... دریا خانوم عجب آهنگی ... این اهنگ رو خیلی دوس دارم

خوشحالم که مورد تایید دوستان قرار گرفته

سلام...
لایـق تـو کـسی نـیـسـت جـز آن کـسی کـه

تـو را انـتـخـاب مـیکـنـد نـه امـتحـان

تـو را نگـاه کـنـد نـه ایـنـکه بـبـیـنـد

تـو را حـس کـنـد نـه ایـنـکـه لـمـسـت کـنـد

تـو را بـسـازد نـه ایـنـکه بـسـوزانـد

تـو را بـخـنـدانـد نـه ایـنـکه بـرنـجـانـد

تـو را دوسـت بـدارد و بـدارد!!!

لایک

میثمــ... 3 فروردین 1395 ساعت 09:01 http://deletanham2.mihanblog.com

همه به ما می گویند:
"سال خوبی داشته باشید."
ولی من به شما می گویم:
" بیایید سال خوبی را برای خودمان خلق کنیم"
به فکر آمدن روزهای خوب نباشیم!
آنها نخواهند آمد
به فکر ساختن آن روزها باشیم.
روزهای خوب را باید ساخت.
آرزو می کنم
بهترین معمار سال جدید باشیم....
سال نو بر همه ما! مبارک و میمون باد.

ان شاالله..
ممنون

مه دخت 1 فروردین 1395 ساعت 12:07

عیــــــــــــــدت مبارک
امیدوااااارم لبت خندون باشه همیشه
آهنگِ ویلاگتم خیلی باحاله...خیـــــــــــــلی جالب بود برام
مـــــــــــــــــرسی

ممنون عزیزم عید توهم مبارکنظر لطفته

Saba 1 فروردین 1395 ساعت 00:57 http://kojastkhaneyebad.blogsky.com

دریای عزیزم انشاالله سال 95 هم لبت پر خنده و زندگیت پر از اتفاق های شاد و خنده دار باشه!!

سلام صبا جان خوش اومدی ممنون از حضور سبزت و دعای قشنگت

پروردگارا ، در این روزهای پایانی سال
به خواب عزیزانمان آرامش ، به بیداریشان آسایش ، به زندگیشان عافیت
به عشقشان ثبات ، به مهرشان وفا ، به عمرشان عزت
به رزقشان برکت ، و به وجودشان صحت عطا بفرما ، آمین
سال نو بر شما مبارک

ممنون از دعای قشنگتونآمین
عیدتون مبارک

خدا برایتان ۱۲ ماه عشق
۵۲ هفته شادی بی وقفه
۳۶۵ روز خوشبختی فراهم کرده
بنابراین وقتی همه رو باهم مخلوط میکنی
یک سال خیلی شاد خواهی داشت که 1395 باشه.
سال نو پیشاپیش مبارک .

خیییلی ممنون هم چنین

مهسا 29 اسفند 1394 ساعت 17:01

و انتهای این قصه ی سرد وسفید همیشه سبز خواهد بود.
تا رسیدن سال نو تنها یک سلام خورشید باقیست.
هزاران تبریک.
سال نو پیشاپیش مبارک.

ممنون مهسای عزیزم همچنین

hatef 29 اسفند 1394 ساعت 15:28 http://hatef92.ir

سلام
یک دنیا ممنونم از نظر
سال نو شما هم مبارک باشه
ببخشید من سرم خیلی شلوغه اما بزودی حتما در خدمتتون هم هستم
کمی هم کسالت دارم
ضمنا به لینک هامم اضافه شدید :)

سلام خواهش میکنم امیدوارم هرچه زودتر حالتون خوب بشهممنون که لینک کردین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد