دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین
دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین

مصرف بهینه...

بعععععله دانشجو که باشی بعضی مواقع لازمه که وقتی فقط  چند دقیقه تا شرو کلاس مونده و دلت شدییید آب پرتقال میخواد فکرتو به کار بندازیچون یه قانونی هست که میگه اصولا وقتی عجله داری و دنبال یه چیزی میگردی شک نکن پیدا نمیشه. مثل لیوان من که همیشه هست وقتی میخوامش نیس

                                                                   

نظرات 6 + ارسال نظر
هاتف 13 اسفند 1394 ساعت 19:33 http://hatef92.ir

فوق العاده ... این هم یک اختراع جدیده ..
من هم یه چیز هایی از این قبیل دارم ..

هنر نزد ایرانیان است و بس

اسمـــش آدم اســـت . . .
امـــا تـــو بــاور نکـــن . . .
گاهــی کــاری می کـــند که از پـــس هیــچ گـــرگــی بـر نـــمی آید ،
آدم ها ، نبـــودن را بهـــتر بـــلدند ،
به بــــودن ها دیــر عـــادت کـــن و بــه نـــبودن هـــا زود . . .

خوشحالم ازحضورتون

ممنونم از نظری که توی وبلاگ من گذاشته بودین وبلاگ خیلی جالبی دارین .موفق باشین. خوشحال میشم دوباره نظر بزارین ممنون.

سلام منم ممنونم از حضورتون

مهدی 6 اسفند 1394 ساعت 17:16 http://gyume.ir

انگاری خیلی خوش می گذره ها!!!

خییییلی خخخخ

مه دخت 5 اسفند 1394 ساعت 09:53

پست هایی به روایتِ تصـــــــویر

خیلی خوبه ها...اصن فک کنم دوران دانشجویی یکی از بهترین ها باشه/حالا خوب یا بد

اره اگه خوب ببینی عااالیه دوستی جونم

مه دخت 4 اسفند 1394 ساعت 13:39

واااااااااای...منم میخوام
خیلی ابتکار به خرج میدین واقعا...خسته نباشین

ابتکااااار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد