دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین
دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین

ایام پرفیض...

هییییییییچ توضیحی راجب ایام امتحانات ندارموضعیت شبانه روزی منو ببینید و خودتون قضاوت کنینهرچند خیلی از دانشجویان عزیز با این وضعیت ها آشنایی دارن میییییدونمولی خودم که عکس رو نگا میکنم یه حس بدبخت فلک زده بودن بهم دست میده

                                               

نظرات 4 + ارسال نظر
عسل 1 بهمن 1394 ساعت 11:10


والله ماهم تا صبح درس میخوندیماااااا ولی نمیدونم چرا حتی یه لیوان آب هم نمیذاشتیم پیشمون
وخ طلاست ما وخ رو ارزشمند میدونستم و فقط درس میخوندیم:

خخخخ بالاخره درس یه طرف و خوش گذرونی یه طرف دیگه
اره وقت طلاست باید همیشه قدرشو دونست ختی تو خوش گذرونیا

deniz 25 دی 1394 ساعت 00:18

به خدا با یه فلاسک هم میشه پاس کرد...اسراف چرا؟؟؟

وقتی قراره تا صبح بیدار بمونی و هییی شکلات و چای و نسکافه بخوری تا خوابت نگیره نمیشه

مهسا 12 دی 1394 ساعت 18:10 http://nursing1394.blog sky.com

ای جانم... دانشجوی گرامی موفق باشید
الکی مثلا من استادم.

خخخخ از اون موفق باشید هایی که آخر برگه امتحانی مینویسن وجواب همه ی خسته نباشید هایی که طول ترم میگیمواااای وای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد