دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین
دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین

اومدم با ترم سه...

سلاااام ترم سه هم چند روزه شرو شده

امروز صبح نشسته بودیم با دوستام صبحونه میخوردیم دوستم میخواست چایی بریزه که

                                                                

اینجوری شدهرکاری هم کردیم درست نشد مجبور شدیم اینجوری استفاده کنیم...

                                                               

فک نکنین دور انداختیم هاااااپارچ آب نداشتیم تصمیم گرفتیم به عنوان پارچ آب ازش استفاده کنیم

                                                             

نظرات 8 + ارسال نظر
فرهاد 16 اسفند 1394 ساعت 10:52 http://farhadlyrics.blogsky.com

فلاسک احمدتون تو حلقم
موزیک وبتون رو عشقه!!
ببخشید که دیر به دیر میام،،، خیلی خیلی گرفتارم این روزا

سلام خخخ خواهش میکنم لطف دارین موفق باشین

مهدی 13 اسفند 1394 ساعت 21:07

خوب پدرش رو در آوردین دیگه

آره

هاتف 13 اسفند 1394 ساعت 19:36 http://hatef92.ir

چایی ... من یاد دوران خدمت افتادم // حوبه چیزی دور نمی ریزید

ما اینیم

deniz 22 بهمن 1394 ساعت 23:33

اول ترمو که اینجوری شروع کردین...خدا آخر ترمو به خیر کنه...پیشنهاد میکنم شیشه ی فلاسکو از بالا پرت کنین پایین...حداقل یه دل سیر بخندین.

خخخ ایشالا که به خیر میشه، پیشنهاد جالبیه حتما عملی میکنم

عسل 22 بهمن 1394 ساعت 10:44

عجب ابتکارییییییییییی خوشم اومد دوست خودمین دا باید اینجوری مبتکر باشید

اون که بعله

اسرا 21 بهمن 1394 ساعت 13:10

سلام عجقم چطوری گلم ؟؟ وایییییی دلم خیییلیییییی براتون تنگ شده .آهنگ وبلاگ رو هم عالیه از راه دور میبوسمت

سلام عزیییییزم دلم برات یه کوچولو شده،کاش زودتر ببینمت بوس بوس

علی 19 بهمن 1394 ساعت 21:24 http://molk.blogsky.com/

هنر نزد ایرانیان است بســـــــ .

بدون شک
خوش اومدین

افرین . تغییر کاربری خوبیه

خخخخ،خوش اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد