دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین
دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین

جدیدترین مدل های رخت آویزو تی وی...

بععععععععععله جدیدترین مدل تلوزیون با صفحه نمایش سه بعدی با قابلیت نصب در سقف با آنتن همراه دوشاخه معروف به آنتن شاخی و نیز به همراه یک دستگاه گیرنده ی دیجیتاااااال

                                      

ونیییییییز جدیدترین مدل رخت آویزهای سقفی با کیفیت بالا ، کارآمد وبسیاااااار خلاقانه که حتی سرپرست ها هم کشفش نکرده بودن ولی ما...

                                  

نظرات 2 + ارسال نظر
مه دخت 19 بهمن 1394 ساعت 22:02 http://rade-pay-maah.blogsky.com

خخخخ چقــــــــــدر بامزس...وااااای خدای من
چجوری اینارو اون بالا زدین؟؟؟
ولـــــــــی چه ایده ای بوده ها

مغز متفکر

خخخخخخخ عالی بود...
دانشجو ینی همین ابتکارات دیگه....

خخخخخخخ ابتکاااااار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد