دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین
دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین

یه غذای خوابگاهی...

مواد لازم : نیم کیلو ماکارونی- 5کیلو روغن نباتی - یک هشتم یک سیب زمینی کوچیک -سویا به مقدار لازم

نکته: در خوردن آن کاملا جانب احتیاط را رعایت کنید.

البته مخلفات همراهش به عهده ی مصرف کنندس

                     

نظرات 5 + ارسال نظر
مه دخت 19 بهمن 1394 ساعت 22:04

اصلا از طعم و مزه سویا خوشم نمیاد
غذا که یه ذرش میمونه زووووووود بو میگیره
خداروشکر که سالمم

منم اصلا سویا دوست ندارم

عسل 13 آبان 1394 ساعت 12:07

خخخخخخخ
عالیه ماکارونی دانشگاه لامصب عین کرم میمونه

خیلی هم خوشمزس
فقط بعضی وقتا موجب مریضی میشه دیگه

سلام... ماکارونی تک هست ؟ یا شیار؟خخخخخخخخخ خیلی وبلاگ خوبی دارین من یکی که خیلی خوشم اومد لایک به خلاقیتت

سلام
نه این ماکارونی مارکش مارک دانشگاس،تو هیچ جای دنیا پیدا نمیشه..بی نظیرررر
خوشحالم که خوشتون اومده

به به سبززززززززززززززززززززی....
منم موخااااام....

بابا بخند بنت الهدا جونم
اینجا فقط واسه خندس...
یه کامیون سبزی برات میفرستم...بخند فقط

باران 9 آبان 1394 ساعت 17:33

بابا بخند بارانم
غذا به این خووشمزگی....وااااالااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد