دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین
دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین

یه چند تا از دلخوشی هام...

 یه ویو خوشمزه از یخچالمون در اولین روزهایی که از خونه به خوابگاه میایم

مال روزای آخر و روزای سخت بی پولی رو هم میذارم ایشالا

                              

و انواع فلاکس های چای در رنگ های مختلف

           


و امااااااااااااا بدون شرح...

                                    


نظرات 8 + ارسال نظر
deniz 29 اردیبهشت 1395 ساعت 22:44

نگرانتون شدم...چقدر چاااااای میل میکنید...خخخ...9تا فلاکس

خخخ

❤fateme❤ 11 اسفند 1394 ساعت 15:37 http://khateratekoudaki.blogfa.com/

من این جوجه تیعی رو دارم

مواظبش باش

مه دخت 19 بهمن 1394 ساعت 22:07

یخچالو ببین
چقدر جااااام خالیِ اونجا
مدیونی اگه فِک کنی چشم فقط رو یخچالتونه

کاش بودی و شریک خوراکی هامون میشدی

نگار 12 آبان 1394 ساعت 22:33

تا حالا از این زاویه به یخجالمون نگاه نکرده بودم
ماها چقد پولداریم به به به من برم به یخجال یه دسبرد بزنم بیام

برو ووووو الان خالیش میکنن

سادات 75 12 آبان 1394 ساعت 22:29

تبریک میگم دریا جون خیلی خوشم اومد
فک نمیکردم میوه هام یه روز جهانی بشن
به به

خخخخخ ممنون نازم ،یادشون بخیر

سلام ... ایول به یخچالتون دلم رفت از بس چیزهای رنگارنگ توش هست ... انشالاه میام یخچالتونو میدوزدم خخخخخخ

سلام
خخخ منتظر نظرتون بعد از دیدن عکس یخچال تو روزای بی پولیمون هستم

حححح چه قد تنوع....
اون فلاکس آبیه کوچیک خیلی نازه...

خخخ مال یکی از دوستامه
خیلی هم فلاکسشو دوست داره

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خداجووووووووووووووون جه قد نازن اینا....

اون بالشته منو کشته....

ژست جوجه تیغی هم منو شهید کرده...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد