دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین
دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین

شکار لحظه...

خخخخخخخخ فک کن داری را میری تو حیاط یه هو چشت به این گربه بیفتههم چین متفکرانه به درخت خیره شده که من یکی فک کردم میخاد رو تنه درخت یادگاری بنویسه

اگه با دقت به اطرافمون نگا کنیم همه چی برامون جالب میشه...

                                                                     

نظرات 5 + ارسال نظر
نگار 12 آبان 1394 ساعت 22:11

سلام دریا جون
کاش به جای شکار لحظه یکی با دمپایی میزدی رو مخش میمرد انقد مارو اذیت نمیکرد

سلام نگارم
خخخخخ نگو بابا گناه داره ، بده هر از گاهی زهرترکمون میکنه میخندیم

باران 10 آبان 1394 ساعت 22:38

سلام ...شکار لحظه ی خوبیه ولی عزیزم امان از دست این گربه کلن دخترا تو خابگاه از دستش شاکین خخخخههههه

خخخخ همین که بعضی وقتا باعث خندمون میشه ممنونشیم

سلام ... مواظب این گربه باشین احساس میکنم به یخچال رنگا رنگ شما هم حمله کنه خخخخخخ.... لایـــــــــک به وبلاگتون.

سلام چشتون بدجوری یخچالمونو گرفته هاااا خخخخخخخ

خخخخ چه گربه باحالیه این!!!!!!!
اسم داره این گربه؟؟؟؟؟اخه ما برا گربه های حیاط خابگاه اسم هم گذاشتیمپوزخند:

با حال که چه عرض کنم بیشتر پرخوره میبینی که به درختم رحم نمیکنه همین روزاست که یکی یکی دانشجوهاروهم بخوره
من پرخورخان صداش میزنم

جغ رافیا 10 آبان 1394 ساعت 10:33 http://geotabz.mihanblog.com/

سلام
عکس مربوط به شکار لحظه... خیلی زیبا و جذاب است. دست و پنجه تون درد نکند.

ممنون و بسیار ممنوم که کد در به وبم ارسال کردین چوخ ساغ اوولین.

سلام
خوشحالم که خوشتون اومده
خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد