دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین
دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین

همه چی عالیه...

صبح که از خواب پا میشی و میری تو حیاط ... فک کن یه هو چشمت به این درختا و گل های زیبا بخوره...یه نفس عمیییییییییق میکشی انگار که تو بهشتی

پس حیاط یه خوابگاه با حداقل امکانات هم میتونه بهشت باشه ، شاد باش

                                                


                                              

نظرات 7 + ارسال نظر
مه دخت 19 بهمن 1394 ساعت 22:12

از نوعِ دیدگاهتون خیلی خیلی خوشم میاد
اینکه منتظر چیزی نیستین که باعث خوشحالی یا لبخندتون بشه و یا با هر چیزی احساس لذت و شادی میکنین
درست مثل خودم
خوشحالم که با شما آشنا شدم...ببخشید که یه دفعه اومدمُ دارم کامنت میزارم

خوشحالم که مثل هم فکر میکنیم منم از آشناییت خوشحالم
از حضورت خوشحالم

سادات75 12 آبان 1394 ساعت 22:26

سلام دریا جون تا حالا به حیاط دانشگاه با این دیدگاه نگاه نکرده بودم
خیلیم عالی

سلااااااااااام مرسی عزیییزم

انسان ها زود پشیمان می شوند…. گاه از گفته هایشان
گاه از نگفته هایشان
اما سراغ ندارم کسی را
که از" لبخند زدن " پشیمان شده باشد…!
خوشا به حال آنانی که خوب میدانند ،
" لبخند زدن "منطقی ترین گفت و گوی عاشقانه است…..

بله باااااااااااااید لبخند زد

سلام به آن سوی ابرها
سلام به آن سوی شهرها
سلام به آن سوی آب ها
سلام به آن سوی دلتنگیها
سلام به آن سوی امواج

سلام من
به غنچه ای که صبحدم ، به خنده باز می شود . . .

سلام دریا جون...
اره وافعا دیدن طبیعت زیبا اونم تو هوای پاییزی و بارونی خیلی میچسبه...

سلام بنت الهدی جون وااااای بارون رو خوب اومدی ، منم که عاااااشق بارون

جغ رافیا 10 آبان 1394 ساعت 09:49 http://geotabz.mihanblog.com/

سلامی دوباره
در صورت امکان کد این آهنگ زیبا را به وبم ارسال فرمایید. چوخ ممنون.

سلام چشم حتما

جغ رافیا 10 آبان 1394 ساعت 09:46 http://geotabz.mihanblog.com/

سلام
سپاس از حضور تان در وبم.
وب با مسمایی دارید. روحنواز و دلنشین هستند تمام نوشته ها، مطالب و آهنگ وب تان. چوخ ساغ اولاسیز.

سلام منم از حضور شما ممنونم
نظر لطفتونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد