دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین
دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین

حنا خانوم اینا...

اینم از حنا خانوم و خانواده محترمشون... از شدت سرما وسط گل بوته ها دور هم جمع شده بودن..منم با اجازشون به محفل گرمشون وارد شدم ومحفلشونو مصفا کردم

                                                                                                        


نظرات 4 + ارسال نظر
مه دخت 19 بهمن 1394 ساعت 22:15

منم یه جوجه داشتمُ بزرگشم کردم...اتفاقا تخم مرغ هم میکردولی از بس دادو بی داد میکرد که نمیزاشت درس بخونمُ منم از خیرش گذشتمُ باقی ماجرا...
خابگاتون مرغم داره؟؟؟به حقِ چیزای ندیده

چیکارش کردی جوجتو؟
ایناهم آوازی سر میدن که نگووووو
خوابگاه ما لنگه نداره

عسل 13 آبان 1394 ساعت 12:04

وایییییییییی
ای جان الهی قربونش برم چقدم نازن

خخخخخخخخ خیلی هم باکلاسن آخه

نگار 12 آبان 1394 ساعت 22:08

سلام دریا جون ....تبریک میگم عزیزم
خخخخ ایناکه مرغای منه الهی قربونشون برم

سلام نازم خوش اومدی ممنونم
خخخخ فقط به خاطر تو گذاشتم اینارو

اااااااااااااای خدا اینا سردشون شده هاااااااا...
حالا کدومش حنا خانومه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خخخخخخ اون اولی ، همون که ژست قشنگی ام گرفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد