دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین
دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین

در باب ولخرجی...

بععله نمیشه  که اومدیم دانشگاه فقط بشینیم درس بخونیم

باید بگردییم، چیزای خوشمزه بخورییم ، خوش بگذرونیم . خلاصه باید دوران دانشگاهی رو به بهترین دوران زندگیمون تبدیل کنیم

     

    

    

                              

نظرات 10 + ارسال نظر
مهسا 20 آبان 1394 ساعت 16:20 http://nursing.blogsky.com

راستی با اجازه لینکت میکنم

شماهم لینک شدی

مهسا 20 آبان 1394 ساعت 16:19 http://nursing.blogsky.com

این طور که معلومه خیلی به خوراکی ها علاقه داری. منم یه دوست دارم همین جوریه. صمیمی ترین دوستم هم هست.
منو یاد اون می اندازی.

خخخخ از علاقه داشتن گذشته دیگه...
خوشحالم از آشناییت

میثمــ... 15 آبان 1394 ساعت 07:47

جانا بالا هچ بی شی ییه بیلمیسیز...البته اینو بگم یخچال ماهم همیشه پراز خالیه. خخخ..ولی اینوهم بگم دانشجو ینی این(شما) ..خوشم اومدکه اهل خوردن وخوش گذرونی هستین..لایک

خخخخخخخ

سلام ... ماهم خوش گذرونی میکنیم ولی تا این حد نه آخه من توی دانشگاه فرهنگیان شهر خودم هست براهمین...

سلام
پس خوشی های غربتو از دست دادین

اسرا 13 آبان 1394 ساعت 20:43

سلام وایییییییییییی نگو یخچال خوابگاه ما همیشه پر شیرینی و میوه اس خخخخخخخخ
دریا جون جات خالی

سلام خخ عوض منم بخور پس
در جریان پرخو�

باران 13 آبان 1394 ساعت 19:22

دریا جون حسابی خوش میگذره هااااا دلم از اون خوراکیا خواست....

خخخخخ الان نصف اینا هم نمونده

عسل 12 آبان 1394 ساعت 23:16

خخخخخخخخخخ
اولمیسن قیز بیرانی دا دولدورمیسون ییملینن

سلام... اون از یخچالتون اینم از میوه های رنگا رنگ و شیرینی های خوشمزه وااای دلم رفت ... انصافأ خوش میگذرونین ها ؟ !!!!خخخخخخ

سلام
خخخخخخخ آره انصافا خیلی خوش میگذره ، مگه شما اینجوری خوش نمیگذرونین؟؟؟؟


من پرتقال خیلی دوس میدارم مخصوصا با نمک!!!!!!!!!!!!!

منم کلا میوه دوس دارم هرچی باشه میوه باشه

سادات 12 آبان 1394 ساعت 15:42 http://tavaloditaze77.blogfa.com

منم میخوام.......

سلام عزیزم خوش اومدی.
همشون تقدیم به تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد