دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین
دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین

صبحونه های خوابگاهی...

اینم از سفره ی مجللی که صبح ها برای صبحونه پهن میکنیم

                                                                

نظرات 2 + ارسال نظر
مامان خانوم 15 آبان 1394 ساعت 13:05

سلام دختر نازم ، وبلاگ جدیدتو تبریک میگم و خوشحالم که مثل همیشه شاد و سرحالی.
بادیدن این وبلاگت خیالم راحت شد که راست میگی زیاد تو غربت سخت نمیگذره بهت

سلااااااااام مامانم الهی قربونت برم خوشحالم که از این طریق تونستم یه ذره خیالتو راحت کنم

وااااااااای مغز گردوها رونگااااااااااااخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ منم موخواام

خخخخ فک کنم دیگه بهتره عکس خوراکی نذارم چون اینجوری پیش بره زبونم لال شما سکته میکنی آقا رضا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد