دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین
دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین

همین الان...

همین الان یه هویی بعد از روز ها تصمیم گرفتم بشینم درس بخونم ...خلاصه تمام چیز های لازم رو برداشتم اومدم یه گوشه ی کتابخونه نشستم بخونم کهدیدم این وضیت میز مقابل منه...نمیدونم چرا همیشه خوردنی  ها تو زندگی من از جایگاه والایی برخوردارند

                                            

نظرات 2 + ارسال نظر
اسرا 16 آبان 1394 ساعت 21:02

سلام دریا جون .من به این نتیجه رسیدم که اونجا فقط خوردنی ها رو خوردی درس نخوندی که آی شکمو


معلومه؟

سلام... شماآخرش منو سکته میدین با این خوردنی ها خخخخخخخخخخ

خخخخ سلام . وای یادم رفته بود به خاطر شما نباید عکس خوراکی بذارمولی متاسفانه زندگی من با خوراکی ها عجین شده آخه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد