دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین
دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین

هرچی بگیم کم گفتیم...

انصااااافا از زیبایی پاییز هرچی بگیم باز کم گفتیم...امروز هوا بارونی بود شدیییید جاتون خالی با دوستام رفتیم بیرون یکی از بهترین روزای زندگیم شد...

شاد باشید و از این لحظه ها لذت ببرید...

                                                                         

اینم از هنر نمایی من و دوستام با برگ ها


                                                 


                                                                      

نظرات 11 + ارسال نظر
من 4 آذر 1394 ساعت 20:08

سلام ، اون قلب وسطی بهترین عکسیه که انداختین

واقعا؟ممنون خوشحال شدم

مهسا 20 آبان 1394 ساعت 16:16 http://nursing.blogsky.com

چه جالب منم امروز با برگ ها ی حیاط خونه قلب درست کردم
البته قلب من کوچیکتره. توشم پر برگه.

سلام
خوش اومدی

اسرا 20 آبان 1394 ساعت 11:29

وایییییییییییی خیلی عالی ان .افرین به این خلاقیت.پاییز واقعا زیباس باید از زیبایی هاش لذت برد.

فدات خانومی

کاش دل منم مثل قبلا بود ... بدجور توی دلم داغ گذاشت ورفت...

بابا زیاد سخت نگیرین دنیارو آقا رضا،قرار شده هرکی میاد وبلاگ من فقط بخنده هاااا

امیدوارم با آمدن پاییز هر یک برگ که میافته یک دونه از غمهای دلت کم بشه
و دیگه هیچوقت ناراحت نباشی . . .

کاش زندگی در برگ درخت جاری بود
آنگاه تا بهار بود می خندیدیم و بعد به امید پاییز می نشستیم . . .

برگ ریزان درخت و خواب ناز غنچه هاست...
خش خش برگ و نسیم باد را بی انتهاست...
هرچه خواهی آرزو کن ُ فصل فصل قصه هاست...

به به ... فصل فصل قصه هااااااست
فدایی داری

سلاااااااااااااام...
واقعا زیبا و عالی هستن....البته دسته عکاسش درد نکنه خیلی مناظر خوبی برا سورژه انتخاب کرده هااااااا...

سلاااااام بر بنت الهدی عزیز
لطفت بی کران خانومی

عسل 19 آبان 1394 ساعت 17:50

واییییییییییی عشق من این عکسات چقد عالین الهی قربونت بشم با اون عکست که از پشت انداختی فدات شم خواهر انشالله سال بعد باهمیم

فداتشم آبجی خودم ، ایشالا... امیدوارم دوباره موقعیت هامون طوری بشه که با هم باشیم
تو خوشی هام جای تو واقعا خالیه عسلم

بدجور دلمو داغون کردن هیچ وقت حلال نمیکنم.

بابا اینقد غصه نخورین شمام جمع شین با دوستاتون برین بیرون ،قشنگ از پاییز لذت ببرین دیگه

ye boy 18 آبان 1394 ساعت 21:04 http://mymy.aramblog.ir

قلب واقعا هنری بود ،
انشاالله همیشه همینجور شاد باشید .

خیلی ممنون از حضورتون
همچنین ان شاءالله

باسلام... ببخشین اینجا دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری خوی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام خخخخ نه اونجا نیس،پارکه، خخخخ ،چی شده؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد