دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین
دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین

نکته اخلاقی...

دیروز باز بارون بارید ...ماهم که عاشق بارووون ،بدووون چتر رفتیم بیرون ،برگشتنی گفتیم نمیشه که چیزی نخوریم خلاصه رفتیم یه چیزی بخوریم که یکم پرخوری کردیم و منجر به  مریضی یکی از دوستام شد..

نکته اخلاقی:پرخوری نکنید.

                                                                                        

نظرات 3 + ارسال نظر
سادات 23 آبان 1394 ساعت 20:13 http://tavaloditaze77.blogfa.com

وای... مهشره

بانو 21 آبان 1394 ساعت 21:49

وااای دلم خواست

خخخخ،پرخوری ممنوع

عسل 20 آبان 1394 ساعت 23:47

ماشالله الله قوات ورسین بالا

خخخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد