دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین
دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین

برفی کثیف شده بود...

خخخخخخخخ روز جمعه بود داشتیم خوابگاه رو مرتب میکردیم خوابگاه تکونی بودیه هویی چشممون به این برفی افتاد..گفتیم یه دستی هم به سروروی این بکشیم

                                        

نظرات 4 + ارسال نظر
باران 23 آبان 1394 ساعت 11:34

سلام بروبچ....میبینین این برفی ما چه نازه ....الهی الهی

سلام عشقمه خخخخخ

عسل 23 آبان 1394 ساعت 00:55

خخخخخخخخخخ نه بتردی
عشقم خدا این دلخوشی رو ازتون نگیره انشالله همیشه شاد باشید و از این کارا بکنید
کلا تمیز کردن خوابگاه اجر اخروی داره با

بعععله اصلا نظافت خوابگاه من الایمان

مهسا 22 آبان 1394 ساعت 22:46 http://nursing.blogsky.com

آخی...
شما هم از بهمن رفتین دانشگاه؟!

آره عزیزم

سلام....خخخ چه خوشگله این برفی ....
الان ینی تمیز شد؟؟

خخخ با چشای خوشگلت میبینی
الان سفیده سفید شده دیگه عین برف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد