دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین
دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین

حکومت نظامی شده...

خخخخخ بعضی وقتا قوانینی هم لازمه که موجب نظممون بشه نمیشه که همینجوری تو محیط خوابگاه هرکاری خاستی انجام بدی ماهم واس خودمون قانون وضع میکنیم

                                                                  

نظرات 6 + ارسال نظر

عالی هستن

خخخ

عسل 27 آبان 1394 ساعت 16:33

شکر الله شکر الله انشالله موفق باشید در این تحولات آینده

خخخخ ممنون

خخخخخخخخخ سر پیچی از قوانین=گزارش به سرپرستی...:پوزخند
سرپرستا توبیخ میکنن واقعن؟؟؟!!!!

بعععععله

سلام... قوانین شما از قانون اساسی کشور هم حساستره به نظرم خخخخخخ

سلام چه میشه کرد با سختی ها ی قوانین باید کنار اومد دیگه
خخخخخخ

عسل 25 آبان 1394 ساعت 21:32

یاشا باجی آی ساغول
افتخار میکنم که چنین آبجی قانونمندی دارم
اما در تعجبم که چی شده برا شمام یکم قانون تعریف شد

خخخ دیگه داریم متحول میشم یواش یواش

مهسا 25 آبان 1394 ساعت 21:00 http://nursing.blogsky.com

با هم فکری هم این قوانین رو تنظیم کردید؟
خیلیم عالی

پس چی؟تو تنظیم قوانین شرکت تمام اعضای خوابگاه یک شرط اساسیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد