دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین
دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین

پیکنیک های شبانه...

خخخخ امشب با دوستم به سرمون زد یکم چیز میز برداریم بریم پیکنیک و خوش گذرونی عاغا حیاط رفتیم هوا سرد بودکلاس ها پر بودکتابخونه نمیشدخلاصه بعد از نیم ساعتی گشتن پناه آوردیم به نماز خونهفقط نمیدونم چرا هرجا میرفتیم همه نشسته بودن درس میخوندن تا مارو میدیدن یه قیافه تعجبی میگرفتن که با تعارف ما که بفرمایید شما هم سهیم شین تو شادیمون ،تعجبشون به لبخند تبدیل میشد.

                                                  

نظرات 6 + ارسال نظر
عسل 2 آذر 1394 ساعت 12:44

خخخخخخخخخخ
.مام اکثرا شب نشینی داریم تو خوابگاه هرشب نوبت یکی از خوابگاها میشه خلاصه علوم تفریحی دیگه درسمون درمورد تفریح هستش

افتخار بزرگیه

deniz 2 آذر 1394 ساعت 00:23

خدا رو شکر...انگار گردوها تموم شده

خخخخ نه تموم نشده ،مراعات حال شما رو کردم

بنت الهدی 1 آذر 1394 ساعت 21:30

خخخ عالیه....

خخخخخخ

سلام...به به به چه پیکنیکه باحالی اونم نصفه شبی....
خخخخ ببخشید فقط اونی که تو اون ظرفه هس چیه؟؟؟

خخخخ اون چایی هستش زیادی داغ بود ریختیم تو اون ...

مهسا 1 آذر 1394 ساعت 09:33 http://nursing.blogsky.com

خوش به حالتون... من که این پیکنیک های شبانه رو تجربه نمیکنم.

شبانه روزانه که فرق نداره عزیزم، مهم شاد بودنه، سعی کنین همیشه شاد باشین و بخندین

من 1 آذر 1394 ساعت 07:36

ماشاالله زورتونو زدین به خوردن و خوابیدن هاااااا

درسم میخونیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد