دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین
دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین

خاطرات دوستان...

اینم از عکسایی که دوست عزیزم  که تو دانشگاه فرهنگیان یه شهر دیگه مشغول به تحصیله برام فرستاده ، چون خیلی خوشم اومد با اجازه خودش گذاشتم اینجا

ببینید این گلشون چقد خوشکله


اینم از هنرنماییشون که چون آخر هفته خونه نرفتن و موندن تو خوابگاه ، هنرشون گل کردهاز عکسشم معلومه ژله ی خوشمزه ایهجای من خالی


خخخخ اینارو ببینیدعکس گربه هاشون اونم خانوادگیبا این ژستی که گرفتن چند روز دیگه میرن تو خط سلفی گرفتن ، یه موبایل کم دارن                                       

 



نظرات 10 + ارسال نظر
deniz 7 آذر 1394 ساعت 02:05

سلفی گربه هارو خوب اومدی

خخخخ

عسل 6 آذر 1394 ساعت 14:32

الهی فدات بشم عشق من هر وخ بگید من در خدمتتون هستم

عزیزمی

عسل 5 آذر 1394 ساعت 10:58

ببینم ها از من چقد مایه میذاری به همه میگه به دوستم میگم برا توهم درس کنه اونوخ من باید چقد درس کنم

میدونم که دوستم درس میکنه میگم خوباز تو مهربون تر مگه میشه؟؟مگه داریم؟؟

عسل 4 آذر 1394 ساعت 13:44

آره راس میگه بجوی میخوردن که دلمون به هاشون سوخت از فردا هی منتظر بودیم تا بیان غذاهامونو بهشون بدیم

خخخخ آخی

مهسا 4 آذر 1394 ساعت 10:18 http://nursing1394.blogsky.com

دلم از اونا خواست! به دوستت بگو برای منم درست کنه. چون من نیستم به جاش تو سهم منو هم نوش جان کن! خوبه؟

قربون دلت ،خخخخ اینجوری عالیه حتما عوض تو هم میخورم خانومی خیالت تخت

بنت الهدی 4 آذر 1394 ساعت 10:16

سلام...
به به به اون ژله ها برا کیه؟؟؟...منم موخااااااام باااااا

سلام خخخخخخخ میگم دوستم واسه تو هم درس کنه

شهلا 3 آذر 1394 ساعت 22:57

سلام عزیزم ممنون از مطالبت.راستی ما یه وعده غذامونو دادیم به این گربه ها

سلام عزیزم خوش اومدی
خخخخ غذا دادین که اینجوری ژست گرفتن دیگه

عسل 3 آذر 1394 ساعت 22:07

وایییییییییی
عکسامونو نیگا
ژله هامونو:

خخخخخخخخ

عسل 3 آذر 1394 ساعت 21:55

بروی تخم دوتا چشام حتما عشق من
خیلی هیجانی شدم یهو عکسامونو اینجا دیدم

فداتشم

عسل 3 آذر 1394 ساعت 21:23

وایییییییییی
عکسامونو نیگا
ژله هامونو:عاشق

وقتی همو دیدیم واسه منم درس میکنی هاا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد