دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین
دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین

خاطرات جنوب...

داشتم عکس های سال پیش رو نیگا میکردم یهو چشمم افتاد به عکس هایی که تو اردوی راهیان نور گرفتیمحال و هوام کلا عوض شد ، کاش امسال هم قسمت شه بریم

                                                            

                                                      


                                                      


                                                  


                                           

                                   


نظرات 6 + ارسال نظر
deniz 7 آذر 1394 ساعت 02:03

ما هم امسال ثبت نام کرده بودیم اربعین پیاده بریم کربلا...ولی حیف قسمت نشد.

ان شاءالله به زودی قسمت شه برین

سلام... کاش قسمت منم بشه کاااش

سلام، نرفتین؟ امیدوارم امسال حتما قسمتتون بشه، اگه فرصتش پیش اومد از دست ندین

من 4 آذر 1394 ساعت 10:31

خوندن دو رکعت نماز اونم در کنار اروند رود جایی که خون پاک شهداء اونجاست به یادماندنی ترین خاطره برام بود

اروندکنار که هیچ...
ولی هیچ جا مثل شلمچه منو دگرگون نکرد

من 4 آذر 1394 ساعت 10:29

سلام ، بهترین اردویی که با دوستانم رفتم همین اردوی راهیان نور بود واقعا یه نور خاصی اونجا بود

سلام آره واقعا واسه منم بهترین اردو بوده

مهسا 4 آذر 1394 ساعت 10:15 http://nursing1394.blogsky.com

ما رو سال دوم نبردن.

ایشالا دانشگاه قسمت شه بری ، من دبیرستانم رفتم ولی از دانشگاه که رفتیم بیشتر خوش گذشت

بنت الهدی 4 آذر 1394 ساعت 10:13

سلام...
واقعا عکسهای عالی هستش...حال و هوای معنویش خیلی محشره
ایشالا بازم قسمت شه بری

سلام ممنون عزیزم همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد