دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین
دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین

بام شهر...

اینم از عکس اون روزی که رفتیم کوه نوردیکل شهر زیر پامون بوداین عکس برام یکی از بهترین عکسایی که گرفتم...

                                                

نظرات 4 + ارسال نظر
من 9 آذر 1394 ساعت 18:56

راستی این کدوم شهره؟؟؟؟

اسم شهر سکرته

من 9 آذر 1394 ساعت 18:55

ماشاالله به ارادتون

درود

عسل 9 آذر 1394 ساعت 13:39

اوووووووووووووو
کوهنوردی ماشالله اونوخ تونستید قله رو فتح کنید
درضمن از طرف دانشگاه رفته بودید دا آره؟؟؟حتما چادرهم سرکرده بودید

خخخ بععله که فتح کردیم، آره از طرف دانشگاه بود، چادرم اختیاری بود

صدای پای پاییز 9 آذر 1394 ساعت 00:32

سلام دوستم.وبلاگت خیلی قشنگه و پر از حسای خوووووووب:)
ایشالا همیشه به شادی و خوبی و خوشگذرونی :)
موفق باشی

سلام عزیزم ممنون همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد