دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین
دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین

تسلیت...


                                                                

نظرات 4 + ارسال نظر
deniz 12 آذر 1394 ساعت 01:20

هر مشکلی به نام تو حل می‌شود حسین
هرگز به سینه‌ام نزدی دست رد حسین

پیراهن عزای تو را کرده‌ام به تن
انگار بوی سیب تورا می‌دهد حسین

ای عشق ناب! رحمت عام خدا تویی
دلداده‌ی توایم، چه خوب و چه بد حسین

"دست مرا بگیر که آب از سرم گذشت"
دستی که زیر پرچم تو سینه زد حسین

"هرگز نمیرد آن که دلش زنده شد به عشق"
من عاشق توام به خدا تا ابد حسین

ممنون التماس دعا

عسل 11 آذر 1394 ساعت 02:40

دانی که چرا مهر جبین خاک حسین است؟چون قبله ی دل پیکر صدچاک حسین است؛ دانی که چرا چوب شود قسمت آتش؟ بی حرمتیش بر لب و دندان حسین است؛دانی که چرا آب فراتست گل آلود؟شرمنده زلعل لب عطشان حسین است؛ دانی که چرا کعبه ی حق گشته سیه پوش؟یعنی که خدا هم عزادار حسین است.اربعین حسینی را بر شما دوست عزیزم تسلیت میگم

ممنون عزیزم. التماس دعا

سلام...اربعین حسینی تسلیت باد...
التماس دعا

سلام . همچنین . حاجت روا ان شا الله

مهسا 10 آذر 1394 ساعت 19:28 http://nursing1394.blogsky.com

التماس دعا

محتاجیم به دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد