دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین
دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین

سفره ی حضرت رقیه...

اینم از مراسم سفره حضرت رقیه(س) که در دانشگاه برگزار کردیمبا تموم سادگیش حال و هوای خاصی داشت...

                                               


                                     

نظرات 5 + ارسال نظر
عسل 13 آذر 1394 ساعت 13:19

به به عشقم تعزیتون قبول حق انشالله عجب هیئت فعالی داریدها التماس دعا دلکم

ممنون آبجی گلم حاجتت روا خانومی

deniz 13 آذر 1394 ساعت 01:36

قبول حق انشالله...

ممنون

سلام...
واقعا به به ...خوش به حالتون...
تعزیه تون هم قبول دریا جون

سلام...
ممنون عزیزم
قبول حق انشا الله

مهسا 12 آذر 1394 ساعت 19:23 http://nursing1394.blogsky.com

مرسی
منم همین طور

مهسا 12 آذر 1394 ساعت 18:49 http://nursing1394.blogsky.com

واسه منم دعا کردی؟

من همیشه دعاگوی دوستای گلم هستم. عزیزمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد