دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین
دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین

برف و برف بازی هاش...

از زیبایی های باروووون گذشتیم و این روزا دیگه روزای خوش گذرونی تو روزای برفیهچند روزی هس که مشغول  برف و برف بازی هستیم واقعا خوش میگذره...

این از عکس های پارک که تو این روزا واقعا یه جور دیگه خوشگل شده...

                                    


                                 


اینم از آقا پسرای شیطون که مشغول درست کردن آدم برفی بودن با اجازه شون عکسشونو گرفتم

                              


و اماااا برف بازی های ما تو حیاط دانشگاه و اینم از گلوله برفی که واسه شلیک ها درست میکردم...

                              


اینم ازمینی آدم برفی دوستم که در عرض 23 ثانیه درست کرده

                               

و من که بعد از اون همه بااازی با برف از سرما یخ زده بودم و کم از آدم برفی نداشتم

                             

نظرات 11 + ارسال نظر
هاتف 13 اسفند 1394 ساعت 19:39 http://hatef92.ir

والا اینجا ما شادیم داره برف میاد
ناراحتیم داره برف میاد .. روز برف میاد ..
شب برف میاد ..
خدا بیشترش کنه ولی قطبه .. شمال اروپا هم هست تو افتابشم برف میاد .... ناجوره نه؟

برف
خوش بحالتون .... میتونید تا دلتون میخاد برف بازی کنین
ولی فک کنم یکم سخت باشه

-------------------------_(/_\)
-------------------------,((((^`/-
------------------------((((--(6-/-
----------------------,(((((-,,----/
--,,,_--------------,(((((--\"._--,',;
-((((\\-,...-------,((((---\----`,@)
-)))--;'----`"'"'""((((---(------´´
(((--\------------(((------/
-))-|----------------------|
((--|--------.-------'---- -|
))--/-----_-'------`t---,.')
(---|---y;---,-""""-./---/\--
)---/-.\--)-\---------`/--/
---|.\---(-(-----------\-\'
---||-----//----------\\'|
---||------//-------_\\'|ا
---||-------))-----|_\--||
---/_/-----|_/----------||
---`'"------------------\_|
برات اسب گذاشتم که زود بیای
فقط اسب سواری که بلدی ؟؟
آپم خوشحال میشم که بیای

آخی عزیییییزم چشم

صمد 24 آذر 1394 ساعت 14:18 http://www.p-samad.blogsky.com

سلام گرامی
از مطالب روح بخش و قشنگ وب تان لذت بردم
موفق و همیشه سلامت و شادباشید

سلام ممنون از حضور پرافتخارتون

خخخخخخ چه ادم برفیه باحالیه

خخخخ آره خیلی باحاله

من 23 آذر 1394 ساعت 19:21

بعله اینم حرف خوبی بود انشاالله که همیشه شاد باشین

خخخخ مرسی یه دنیا

من 22 آذر 1394 ساعت 10:21

سلام , خب پس چرا پشت کردین به ما؟؟؟؟؟؟

سلام گل که پشت و رو نداره

سلام...
زندگیت همیشه به زیبایی و پاکی تک تک دانه های برفزمستانی ...و دلت به گرمی خورشید بهاری...
به به چه قد صحنههای جالب و خوشگلی...
امیدوارم همیشه شاد باشی دریا خانومی

ممنون عزیزم، همچنین

عسل 19 آذر 1394 ساعت 08:59

ببخش دیگه آبجی جونم
باورکن من مواظب بودم دست خودم نبود که یهو پام لیز خورد

تکرار نشه دیگه!

مهسا 18 آذر 1394 ساعت 12:10 http://nursing1394.blogsky.com

23 ثانیه ای بوده مثل اینکه! من گفتم 25 ثانیه ای

خخخخ همون

مهسا 15 آذر 1394 ساعت 22:45 http://nursing1394.blogsky.com

این آدم برفی 25 ثانیه ای خیلی باحاله

خخخخ

عسل 15 آذر 1394 ساعت 17:18

واییییییییییی
عشق من جام خیلی خالی بوده ها
بجاش منم بدجوری تو برف لیز خوردم قطع نخاع شدم

آره عزیزم جات خالی بود
چقدر بگم مواظب خودت باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد