دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین
دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین

فرجه ها هم شرو شد...

بععععله تو یه چشم به هم زدن درسا تموم شد و داریم به ایام پر فیض امتحانات هم نزدیک میشیم،خداروشکر ترم خوبی بود و با خنده ها و شادی ها سپری شدولی اگه نمرات پایان ترم تو ذوقمون نزنه عالی هم میشهفعلا دیگه میرم فرجه بخونم، تا ببینیم چی میشه

اینم از عکس یخچال پربارمون (اول ترم) که گفته بودم آخر ترمم عکسشو میذارم...

                         

به امید اینکه بعد از برگشتن از فرجه ها دوباره پر شه

نظرات 7 + ارسال نظر
باصفاترین 30 فروردین 1395 ساعت 23:41 http://basafatarin.mihanblog.com/

کل دنیا هم بگویند دوستم دارند فایده ندارد

اما دوستت دارم های تـــــــــــــو چه غوغایی می کند ؟!

صمد 8 دی 1394 ساعت 00:27 http://www.p-samad.blogsky.com

سلام بزرگوار وقت بخیر .میلاد پر برکت نبی اکرم ص مبارک
الهی به برکت این روز فرخنده در تمامی شئونات زندگی بخصوص در امتحانات موفق باشید

سلام بر استاد گرامی،ممنون منم این عید فرخنده رو خدمت شما تبریک عرض میکنم واز حضورتون خوشحالم

بنت الهدی 30 آذر 1394 ساعت 11:22

یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آنقدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را
باید جشن گرفت
یلدایتان مبارک.

خیلی ممنون. یلدای تو هم مبارک خانومی

عسل 29 آذر 1394 ساعت 16:50

خداروشکر که فرجه هاتون شروع شد انشالله موفق بشید عشقم
ما هنوز فرجه هامون شروع نشده

ایشالله که به زودی مال شماهم شروع شه عزیزم

بنت الهدی 27 آذر 1394 ساعت 17:19

سلام دوست عزیز...
ایام فرجه ها به کامتان...
امیدوارم همیشه موفق باشید...

سلام ممنون بنت الهدی جون، شما هم موفق باشی

deniz 26 آذر 1394 ساعت 21:32

بازم جای شکرش باقیه...ما روزای اولم همینو نداریم.

جدی؟ آخی، پس از هوا تغذیه میکنید؟!!

مهسا 24 آذر 1394 ساعت 20:19 http://nursing1394.blog sky.com

موفق باشی دریا جون

خیلی ممنون مهسای نازم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد