دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین
دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین

ترم سه بعد از عید...

جدا از اینکه سیزده بدر جمعه بود و از شنبه کلاس ها شروع شد و باز اومدیم دانشگاه ولیییی عاشق محیط دانشگاه و خوابگاهم وقتی بهار باشه

                                                                                           

                                                                                          

قارچ های حیاط خوابگاهم بهار شده رو نمایی کردن

                                                                                         

واماااااا درخت گردویی که عاشقشم واقعا دلم واسه چهره ی بهاریش تنگ شده ولی هنوز کامل بیدار نشده

                                                                                       


نظرات 6 + ارسال نظر
باصفاترین 30 فروردین 1395 ساعت 23:37 http://basafatarin.mihanblog.com/

از تبادل لینک متشکرم
وبلاگ خوبتان لینک شد

ممنون

مهسا 19 فروردین 1395 ساعت 17:20

عکسایی که گذاشتی خیلی قشنگن.مخصوصا اون قاصدکه و اون جوونه که به درخت تکیه کرده

خخخ ممنون عزیزم چشات قشتگ میبینه

ای کاش دلم اسیر و بیمار نبود

دربند نگاه او گرفتار نبود

من عاشق و او زعشق من بیخبر است

ای کاش دل و دلبرو دلدار نبود....

عخیییی

اگر دیدی جوانی بر درختی تکیه کرده ... ادامه اش چیه؟ شاید عاشق شده

خخخ آره عاشقم ولی عاشق درخت گردو جونم

deniz 17 فروردین 1395 ساعت 09:25

اگر دیدی جوانی بر درختی تکیه کرده...

خخخخ مدیونی اگه فکر دیگه ای بکنی فقط دلم براش تنگ شده

یک فنجان ارامش 16 فروردین 1395 ساعت 22:22

سلام.خسته نباشین بالاخره تعطیلات تموم شد...رشتتون چیه؟

سلام آره علوم تربیتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد