دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین
دلم به چیزای الکی خوشه...

دلم به چیزای الکی خوشه...

برای ثبت لحظات خوش زندگیم...فقط همین

یه روز خاطره انگیز...

دیروز خیییلی روز خوبی بود برام دلم نیومد چیزی از این روز خوب تو وبلاگم خاطره نشهاز صبح که واسه صبحونه رفتیم بیرون و بعدش پارک و سینما که رفتیم تا عصر گشتیم و گشتیم واقعا لحظه لحظه خاطره شداز اون روزا بود که فقط خندیدم

                                                                                                        


                                                                                                       


                                                                                                      


                                                                                                     


                                                                                                   

و در نهایت اینکه گوجه سبز رسییییید

                                                                                                 

نظرات 7 + ارسال نظر
باصفاترین 30 فروردین 1395 ساعت 23:36 http://basafatarin.mihanblog.com/

و مهربانیت از دور چه عجیب نزدیک است

حس میکنم جغرافیا ، دروغ تاریخ است …

پــادشـــاه بـــاش . . .
حــتی اگــر قلـــمـروات انـــدازه ی عـــرض شــانه هایت باشــد .
هـــرکــس را بــه انــداره ای در دلــت داغ کــن کــه لازم اســت .
انــــگور را هــم کــه زیــاد بــجوشــانی ،
نـجــس میشــود . . .

عاااالی لایک

عسل 25 فروردین 1395 ساعت 21:48

ببخش عزیزم ببخش که چن وخته نبودم واقعا سرم شلوغ بود شرمنده
میبینم که قشه خوش گذشته بهتون همیشه شاد باشید عزیزجونم

سلام خانومی اشکال نداره عزییییییزم میدونم درگیر درس و دانشگاهی جات همیشه خالیه مهربونم

هاتف 25 فروردین 1395 ساعت 16:38

گوجه سبز :|

خخخخ دوس ندارین؟

منم بودم پشت سرتون نشسته بودم صندلی آخر .... گوجه سبز بهم نرسید

عه؟؟ایشالا دفعه ی دیگه به شما هم میرسه

مهسا 20 فروردین 1395 ساعت 15:43

گوجه سبز میخواااااام

خخخخ طرفدارم زیاد داره

Lady 20 فروردین 1395 ساعت 13:51 http://writtenbylady.blogsky.com

در نهایتش با دل آدم بازی میکنه گوجه سبز

خخخخخ من خوردم ایشالا به زودی شما هم بخورینترررش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد